Ogłoszenie nr 346386-2011 z dnia 2011-10-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Rudnik
Remont dróg obejmuje następujące ulice w miejscowości Rudnik:
a) ul. Sylwestra - kategoria ruchu KR-3, klasa drogi Z,
b) ul. Kozielska - kategoria ruchu KR-3, klasa drogi Z
Łączna długość remontowanych dróg - 0,722 km.
Kategoria...
Termin składania ofert: 2011-11-07
Numer ogłoszenia: 363010 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 346386 - 2011 data 21.10.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.3.
W ogłoszeniu jest: zmiany rzutujące na termin wykonania umowy
wymagać będą wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy pod warunkiem ,że
wystąpią opóźnienia wynikające z takich okoliczności jak: a) działania
siły wyższej ( np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni wpływ na
terminowość wykonywania robót, b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych , przeprowadzenie prób i sprawdzeń ,
dokonywanie odbiorów , w szczególności : niedopuszczalne temperatury
powietrza , gwałtowne opady deszczu ( oberwanie chmury) gradobicie ,
burze z wyładowaniami atmosferycznymi , opady śniegu , zalegający śnieg
itp. . c) wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty
dodatkowe (prace dodatkowe) nie ujęte w kosztorysie ofertowym , a które
były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. w
opisie technicznym rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których mowa w
§ 1 ust.3 umowy , wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie
niezbędne do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i
obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu
umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub przy
udziale przedstawicieli Gminy zatwierdzających przyjęcie wniosku.
d)konieczności zlecenia zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem
podstawowym , w trybie zgodnym z przepisami prawa zamówień publicznych,
e)konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów f)konieczności
wykonania wykopalisk archeologicznych, g)konieczność prowadzenia
uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami
nieruchomości, h)zmiany wynikające z konieczność usunięcia błędów lub
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej związane z usunięciem wad w
dostarczonej dokumentacji , i)zmiany będące następstwem działania
organów administracji , w szczególności przekroczenia określonych przez
prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji , zezwoleń
itp., a także odmowa wydania przez organy administracji wymaganych
decyzji zezwoleń , uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji
projektowej, j)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania
dokumentów , które te przepisy narzucają, k)zmiany technologiczne , w
szczególności : -konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu
innych rozwiązań technicznych (technologicznych lub materiałowych niż
wskazane w dokumentacji projektowej , w sytuacji , gdy zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziło niewłaściwym wykonaniem przedmiotu
umowy. -odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji,
urządzeń nie zinwentaryzowanych nie ujęte w sieci uzbrojenia
skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy
dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych, W
przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a -
k, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas
niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty,
nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 16.1.2 Zmiany
nie mające wpływu na termin wykonania umowy a)zmiany wynikające z
wynagrodzenia kosztorysowego , b)W przypadku uzasadnionego ,
uzgodnionego przez strony zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nastąpi
zmniejszenie wartości wynagrodzenia umownego o wartość wycenionych , a
nie wykonanych prac , wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe zastosowane
w kosztorysie ofertowym na podstawie obmiaru. c)zmiana osób
występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy d)jeżeli Wykonawca
wykazuje spełnienie warunków dot. wiedzy i doświadczenia w oparciu o
zasoby podwykonawców, Zamawiający może dopuścić do ich zmiany na etapie
realizacji umowy, jedynie pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże
spełnienie warunków w zakresie nie gorszym niż dotychczasowy
podwykonawca. e)zmiana osoby, podmiotu może nastąpić jedynie pod
warunkiem dysponowania taką samą wiedzą doświadczeniem co osoba
zgłoszona w ofercie. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz
uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach
(notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.).
Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.
16.1.3Warunki nieistotne a)inne, które nie będą w sposób istotny
ingerować w przedmiot zamówienia..
W ogłoszeniu powinno być: Zmiany rzutujące na termin
wykonania umowy wymagać będą wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy pod
warunkiem ,że wystąpią opóźnienia wynikające z takich okoliczności jak:
a) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni
wpływ na terminowość wykonywania robót, b)warunki atmosferyczne
uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych , przeprowadzenie prób i
sprawdzeń , dokonywanie odbiorów , w szczególności : niedopuszczalne
temperatury powietrza , gwałtowne opady deszczu ( oberwanie chmury)
gradobicie , burze z wyładowaniami atmosferycznymi , opady śniegu ,
zalegający śnieg itp. . c)wystąpią w trakcie realizacji robót
podstawowych, roboty dodatkowe (prace dodatkowe) nie ujęte w kosztorysie
ofertowym , a które były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia
zawartym w SIWZ (tj. w opisie technicznym rozliczone zostaną zgodnie z
zapisami o których mowa w § 1 ust.3 umowy , wyłącznie w sytuacji gdy
wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego zgodnego z
zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót
przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone
na wniosek Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Gminy
zatwierdzających przyjęcie wniosku. d)konieczności zlecenia zamówień
dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym , w trybie zgodnym z
przepisami prawa zamówień publicznych, e)konieczności usunięcia
niewypałów i niewybuchów f)konieczności wykonania wykopalisk
archeologicznych, g)konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami
urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, h)zmiany wynikające z
konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej związane z usunięciem wad w dostarczonej dokumentacji ,
i)zmiany będące następstwem działania organów administracji , w
szczególności przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania
przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp., a także odmowa
wydania przez organy administracji wymaganych decyzji zezwoleń ,
uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, j)zmiany
przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów , które te
przepisy narzucają, k)zmiany technologiczne , w szczególności :
-konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych (technologicznych lub materiałowych niż wskazane w
dokumentacji projektowej , w sytuacji , gdy zastosowanie przewidzianych
rozwiązań groziło niewłaściwym wykonaniem przedmiotu umowy. -odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności
istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń nie
zinwentaryzowanych nie ujęte w sieci uzbrojenia skutkujących
niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych
założeniach technologicznych lub materiałowych, l)wstrzymanie robót
przez zamawiającego, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, m)z
przyczyn leżących po stronie zamawiającego W przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a - m termin wykonania
umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do
zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej
jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 16.1.2 Zmiany nie mające
wpływu na termin wykonania umowy a)zmiany wynikające z wynagrodzenia
kosztorysowego , b)W przypadku uzasadnionego , uzgodnionego przez strony
zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nastąpi zmniejszenie wartości
wynagrodzenia umownego o wartość wycenionych , a nie wykonanych prac ,
wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie
ofertowym na podstawie obmiaru. c)zmiana osób występujących po stronie
Zamawiającego i Wykonawcy d)jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie
warunków dot. wiedzy i doświadczenia w oparciu o zasoby podwykonawców,
Zamawiający może dopuścić do ich zmiany na etapie realizacji umowy,
jedynie pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w
zakresie nie gorszym niż dotychczasowy podwykonawca. e)zmiana osoby,
podmiotu może nastąpić jedynie pod warunkiem dysponowania taką samą
wiedzą doświadczeniem co osoba zgłoszona w ofercie. Przyczyny dokonania
zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w
stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół
konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez
Zamawiającego. 16.1.3 Warunki nieistotne a)inne, które nie będą w sposób
istotny ingerować w przedmiot zamówienia..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: 07.11.2011 godzina 10:00 miejsce Urząd Gminy Rudnik, ul.Kozielska 1,47 -411 Rudnik,sala narad I piętro..
W ogłoszeniu powinno być: 08.11.2011 godzina 10:00 miejsce Urząd Gminy Rudnik, ul.Kozielska 1,47 -411 Rudnik,sala narad I piętro..