Ogłoszenie nr 338928-2011 z dnia 2011-10-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Rudnik
Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności:
rozebranie nawierzchni z mas mineralno bitumicznych gr. 4 cm wraz z wywozem i kosztami utylizacji - 2917,415 m2,
wykonanie podbudowy grubości 23 cm - 85,18 m2,
rozebranie nawierzchni z płyt...
Termin składania ofert: 2011-11-02
Numer ogłoszenia: 356790 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 338928 - 2011 data 17.10.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.3.
W ogłoszeniu jest: Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy
wymagać będą wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy pod warunkiem ,że
wystąpią opóźnienia wynikające z takich okoliczności jak:
a) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni
wpływ na terminowość wykonywania robót,
b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych
, przeprowadzenie prób i sprawdzeń , dokonywanie odbiorów , w
szczególności : niedopuszczalne temperatury powietrza , gwałtowne opady
deszczu ( oberwanie chmury) gradobicie , burze z wyładowaniami
atmosferycznymi , opady śniegu , zalegający śnieg itp. .
c) wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe
(prace dodatkowe) nie ujęte w kosztorysie ofertowym , a które były
uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. w
opisie technicznym rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których
mowa w § 1 ust.3 umowy , wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót
będzie niezbędne do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy
technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami
wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek
Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Gminy zatwierdzających
przyjęcie wniosku.
d)konieczności zlecenia zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem
podstawowym , w trybie zgodnym z przepisami prawa zamówień publicznych,
e)konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów
f)konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych,
g)konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub
właścicielami nieruchomości,
h)zmiany wynikające z konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia
zmian w dokumentacji projektowej związane z usunięciem wad w
dostarczonej dokumentacji ,
i)zmiany będące następstwem działania organów administracji , w
szczególności przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania
przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp., a także odmowa
wydania przez organy administracji wymaganych decyzji zezwoleń ,
uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
j)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów ,
które te przepisy narzucają,
k)zmiany technologiczne , w szczególności :
-konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych (technologicznych lub materiałowych niż wskazane w
dokumentacji projektowej , w sytuacji , gdy zastosowanie przewidzianych
rozwiązań groziło niewłaściwym wykonaniem przedmiotu umowy.
-odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w
szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń nie
zinwentaryzowanych nie ujęte w sieci uzbrojenia skutkujących
niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych
założeniach technologicznych lub materiałowych,
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a
- k, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o
czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób
należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
16.1.2 Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy
a)zmiany wynikające z wynagrodzenia kosztorysowego ,
b)W przypadku uzasadnionego , uzgodnionego przez strony zmniejszenia
zakresu rzeczowego robót nastąpi zmniejszenie wartości wynagrodzenia
umownego o wartość wycenionych , a nie wykonanych prac , wyliczone w
oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym na
podstawie obmiaru.
c)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy
d)jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków dot. wiedzy i
doświadczenia w oparciu o zasoby podwykonawców, Zamawiający może
dopuścić do ich zmiany na etapie realizacji umowy, jedynie pod
warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie
nie gorszym niż dotychczasowy podwykonawca.
e)zmiana osoby, podmiotu może nastąpić jedynie pod warunkiem
dysponowania taką samą wiedzą doświadczeniem co osoba zgłoszona w
ofercie.
Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich
zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo
Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga
zatwierdzenia przez Zamawiającego.
16.1.3Warunki nieistotne
a)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot
zamówienia..
W ogłoszeniu powinno być: Zmiany rzutujące na termin
wykonania umowy wymagać będą wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy pod
warunkiem ,że wystąpią opóźnienia wynikające z takich okoliczności jak:
a) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni
wpływ na terminowość wykonywania robót,
b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych
, przeprowadzenie prób i sprawdzeń , dokonywanie odbiorów , w
szczególności : niedopuszczalne temperatury powietrza , gwałtowne opady
deszczu ( oberwanie chmury) gradobicie , burze z wyładowaniami
atmosferycznymi , opady śniegu , zalegający śnieg itp. .
c)wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe
(prace dodatkowe) nie ujęte w kosztorysie ofertowym , a które były
uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. w
opisie technicznym rozliczone zostaną zgodnie z zapisami o których
mowa w § 1 ust.3 umowy , wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych
robót będzie niezbędne do prawidłowego zgodnego z zasadami wiedzy
technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami
wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek
Wykonawcy lub przy udziale przedstawicieli Gminy zatwierdzających
przyjęcie wniosku.
d)konieczności zlecenia zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem
podstawowym , w trybie zgodnym z przepisami prawa zamówień publicznych,
e)konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów
f)konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych,
g)konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub
właścicielami nieruchomości,
h)zmiany wynikające z konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia
zmian w dokumentacji projektowej związane z usunięciem wad w
dostarczonej dokumentacji ,
i)zmiany będące następstwem działania organów administracji , w
szczególności przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania
przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp., a także odmowa
wydania przez organy administracji wymaganych decyzji zezwoleń ,
uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
j)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów ,
które te przepisy narzucają,
k)zmiany technologiczne , w szczególności :
-konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych (technologicznych lub materiałowych niż wskazane w
dokumentacji projektowej , w sytuacji , gdy zastosowanie przewidzianych
rozwiązań groziło niewłaściwym wykonaniem przedmiotu umowy.
-odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w
szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń nie
zinwentaryzowanych nie ujęte w sieci uzbrojenia skutkujących
niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych
założeniach technologicznych lub materiałowych,
l)wstrzymanie robót przez zamawiającego, z przyczyn nie zawinionych
przez Wykonawcę,
m) wstrzymanie robót przez zamawiającego, z przyczyn nie zawinionych
przez Wykonawcę,
m)z przyczyn leżących po stronie zamawiającego
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a
- m termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas
niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty,
nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
16.1.2 Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy
a)zmiany wynikające z wynagrodzenia kosztorysowego ,
b)W przypadku uzasadnionego , uzgodnionego przez strony zmniejszenia
zakresu rzeczowego robót nastąpi zmniejszenie wartości wynagrodzenia
umownego o wartość wycenionych , a nie wykonanych prac , wyliczone w
oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym na
podstawie obmiaru.
c)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy
d)jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków dot. wiedzy i
doświadczenia w oparciu o zasoby podwykonawców, Zamawiający może
dopuścić do ich zmiany na etapie realizacji umowy, jedynie pod
warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie
nie gorszym niż dotychczasowy podwykonawca.
e)zmiana osoby, podmiotu może nastąpić jedynie pod warunkiem
dysponowania taką samą wiedzą doświadczeniem co osoba zgłoszona w
ofercie.
Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich
zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo
Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga
zatwierdzenia przez Zamawiającego.
16.1.3 Warunki nieistotne
a)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot
zamówienia..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: 02.11.2011 godzina 10:00 miejsce Urząd Gminy Rudnik, ul.Kozielska 1,47 -411 Rudnik,sala narad I piętro..
W ogłoszeniu powinno być: 03.11.2011 godzina 10:00 miejsce Urząd Gminy Rudnik, ul.Kozielska 1,47 -411 Rudnik,sala narad I piętro..