Rudnik:
ZP.341-2/2010r.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym
utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym
2010/2011 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości.
Numer ogłoszenia: 396994 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351394 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych w Rudniku, ul. Gawliny, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 32 410 64 18 wew. 126, faks 32 410 64 18 wew. 130.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-2/2010r.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2010/2011 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2010/2011 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości wg. załączonego szczegółowego wykazu dróg objętym zamówieniem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do umowy 3.2 Szczegółowy zakres usługi obejmuje: Odśnieżanie - całej szerokości jezdni (także zasp nawianych z pól), skrzyżowań, rozjazdów i wysepek przystankowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Przy odśnieżaniu skrzyżowań, należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z całego skrzyżowania (środka również). Likwidację śliskości - poprzez posypywanie dróg solą granulowaną, miejsc wskazanych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 2 do umowy. Towar zakupi Zamawiający i dostarczy Wykonawcom na miejsce przez nich wskazane. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie materiału, zapobiegające jego zawilgocenie i zamarzaniu. 3.3 Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg polegać będzie na przejezdności dróg, placów i chodników pieszo - rowerowych, zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Rudnik o zimowym utrzymaniu dróg gminnych. 3.4 Zapewnienia, aby w godzinach wczesnoporannych - najpóźniej do godz. 6.00 rano wszystkie drogi w sołectwach ujęte w załączniku nr 1 i 2 były przejezdne i posypane a w okresie nie występowania opadów i śliskości zapewnić pełną gotowość do rozpoczęcia akcji.(dyżury). 3.5 Na przedmiot zamówienia składa się zimowe utrzymanie dróg gminnych w tym na: a) zad.1 - część 1 - około 9,5 km dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica,Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. b)zad. 2 - część 2 - około 10,2 km, dotyczy miejscowości: Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Grzegorzowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. c)zad. 3 część 3,- około 6,1 km, dotyczy miejscowości: Modzurów, Dolędzin, Gamów, Sławienko, Ponięcice, Szonowice, Strzybniczek w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów Szonowice,,Ponięcice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. 3.6 Wykonawca jest zobowiązany do oględzin miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie usług. 3.7.Wykonawca usługi zobowiązany jest do: a)dysponowania środkami łączności bezprzewodowej umożliwiającymi uzyskiwanie połączenia z siecią telekomunikacji stacjonarnej. b)Przerzutu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia akcji nie później niż do 1 godziny od momentu uruchomienia akcji c)Zapewnienia pełnej dyspozycyjności osób kierujących pracami. d)Zapewnienie pełnej dyspozycyjności i gotowości do rozpoczęcia podjęcia natychmiastowej akcji tj. przystosowania miejsc do startów i lądowań śmigłowca w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego. dotyczy - Boiska Sportowego w Sławikowie działka nr 431 km .3 obręb Sławików..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Akcja Zima 2010/2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16355,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70,00
Oferta z najniższą ceną: 55,93 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Akcja Zima 2010/2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28037,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69,00
Oferta z najniższą ceną: 69,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00
Waluta: PLN.