Rudnik:
3.1Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia
długoterminowego kredytu w kwocie 2.550.942,00 PLN na realizację zadań
inwestycyjnych pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik
i Dofinansowanie dla ZWiUK w Rudniku zakupu monitoringu sieci
wodociągowej i zestawu do transportu ścieków bytowych i wody pitnej.
Numer ogłoszenia: 273482 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212996 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3.1Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 2.550.942,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik i Dofinansowanie dla ZWiUK w Rudniku zakupu monitoringu sieci wodociągowej i zestawu do transportu ścieków bytowych i wody pitnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 2.550.942,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik i Dofinansowanie dla ZWiUK w Rudniku zakupu monitoringu sieci wodociągowej i zestawu do transportu ścieków bytowych i wody pitnej. 3.2 Podstawa zaciągnięcia kredytu: Uchwała nr XXXVIII/319/10 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 maja 2010r w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/289/10 Rady Gminy Rudnik z dnia 29 marca 2010 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych inwestycyjnych pn.:Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik i Dofinansowanie dla ZWiUK w Rudniku zakupu monitoringu sieci wodociągowej i zestawu do transportu ścieków bytowych i wody pitnej. 3.3Kredyt zostanie uruchomiony dnia 31.08.2010r. 3.4Czas trwania kredytu - do 31.08.2021 (z zastrzeżeniem zapisów o których mowa w rozdz.XVI A SIWZ). 3.5Spłata odsetek, prowizji następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca następnego, w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Równa wysokość rat kapitałowych i rat prowizji oraz malejąca wysokość rat odsetkowych. Prowizja podlega również kredytowaniu w równych ratach. Prowizja będzie płatna w ratach jak raty kapitałowe .Spłata rat kapitałowych do ostatniego dnia roboczego danego miesiąca 3.6Spłaty rat kapitałowych następować będą w równych ratach płatnych do końca każdego miesiąca, z zachowaniem okresu karencji do 29.09.2010r.Pierwsza rata kapitałowa zostanie spłacona 30.09.2010r. 3.7Oprocentowanie kredytu jest zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych (WIBOR 1M) ...% marża banku + ...% prowizja Banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBOR z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy. 3.8 Zamawiający w celu ujednolicenia terminu, w którym Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z przyznaniem kredytu, wskazuje datę 31.08.2010r, jako datę I transzy wypłaty kredytu zgodnie z harmonogramem spłat , który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ .Spłata odsetek od 30.09.2010r, okres kredytowania do 31.08.2021r.Do naliczenia odsetek należy zastosować WIBOR 1 M za m -c czerwiec 2010 który wynosi 3,63 % plus stała marża z uwzględnieniem prowizji banku. 3.9Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ . 3.10 Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 643049,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 610723,72
Oferta z najniższą ceną: 610723,72 / Oferta z najwyższą ceną: 610723,72
Waluta: PLN.