Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 150850 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa
kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - część historyczna
współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rolnego w ramach
działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej PROW
2007- 2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania
inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik
- część historyczna i obejmuje wykonywanie czynności inspektora nadzoru
budowlanego w branży:
a)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
kanalizacyjnych,
b)drogowej. Do zakresu obowiązków Wykonawcy wchodzi nadzorowanie
procesu inwestycyjnego, która będzie obejmowała wykonywanie obowiązków
inspektorów Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca
1994r. - Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz. U z 2006r., Nr 156,
poz. 1217 z późń. zm.).Szczegółowy zakres zawiera projekt umowy i
zapisy SIWZ w rozdz. III dot. przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej PROW
2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAWAND - BUD
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjno - Budowlanych i Projektowych, Racibórz, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207192,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 50400,00
- Oferta z najniższą ceną: 50400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90280,00
- Waluta: PLN.