Rudnik: Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - część historyczna współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rolnego w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej PROW 2007- 2013.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150850 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - część historyczna współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rolnego w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej PROW 2007- 2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudnik - część historyczna i obejmuje wykonywanie czynności inspektora nadzoru budowlanego w branży: a)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, b)drogowej. Do zakresu obowiązków Wykonawcy wchodzi nadzorowanie procesu inwestycyjnego, która będzie obejmowała wykonywanie obowiązków inspektorów Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1217 z późń. zm.).Szczegółowy zakres zawiera projekt umowy i zapisy SIWZ w rozdz. III dot. przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej PROW 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAWAND - BUD Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjno - Budowlanych i Projektowych, Racibórz, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207192,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50400,00
  • Oferta z najniższą ceną: 50400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90280,00
  • Waluta: PLN.