Rudnik:
Realizacja projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach działania
313,322,323Odnowa i Rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2007-2013. pod nazwą:Budowa świetlicy w Strzybniku i
remont świetlicy w Ligocie Książęcej. Numer ogłoszenia: 26074 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach działania
313,322,323Odnowa i Rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2007-2013. pod nazwą:Budowa świetlicy w Strzybniku i
remont świetlicy w Ligocie Książęcej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu współfinansowanego ze
środków UE w ramach Działania 313,322,323 Odnowa i Rozwój wsi objętego
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013. pod
nazwą:Budowa świetlicy w Strzybniku i remont świetlicy w Ligocie
Książęcej.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Zadanie częściowe nr 1 pn. Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą
strażacką w Strzybniku obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z
remizą strażacką na działce nr 44/2 am.1 obręb Strzybnik zgodnie z
opracowaną dokumentacją projektową oraz uzyskaną Decyzją pozwolenia na
budowę nr 17/09G z dnia 20.04.2009r wydanym przez Starostę
Raciborskiego.
Zadanie częściowe nr 2 pn. Remont świetlicy wiejskiej w Ligocie
Książęcej - odświeżenie wnętrza termomodernizacja obiektu obejmuje
odświeżenie wnętrza i termomodernizacja obiektu. Budynek zlokalizowany
jest na działce nr 182/4 am.2 obręb Ligota Książęca, ul. A. Asnyka,
zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Zgodnie z art.22ust.1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegac się
wykonawcy , którzy spełniają warunki , dotyczące:
1posiadania, uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonanie w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres
działalności jest krótszy w tym okresie ) wykonania conajmniej 1
zamówienia związanego z przedmiotem zamówienia. 3)dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków 5.2.1 Ocena
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na
podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w
swojej ofercie.
Szczegółowe warunki dotyczące zadania częściowego nr 1 a)za spełnienie
warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów o których
mowa w rozdz. VI pkt. 6.1.1 niniejszej SIWZ.
b)za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający
uzna udokumentowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym
okresie) wybudowania conajmniej 1 budynku mieszkalnego, biurowego lub
użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 192,47
m² o wartości conajmniej 350.000,00 zł brutto.Słownie: trzysta
pięćdziesiąt tysięcy złotych Spełnienie warunku zamawiający oceni na
podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz.VI pkt 6.1.2
niniejszej SIWZ.
c)Spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający oceni na
podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w rozdz..VI. Pkt 6.1.3
niniejszej SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami
objętymi umową przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do
wykonania zamówienia tj:
- osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, musi posiadać
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej bez żadnych ograniczeń; - osoby, które będą
pełnić funkcję kierowników robót muszą , posiadać uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych ,
wentylacyjnych ,wodociągowych i kanalizacyjnych ;
instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych określonych przepisami Prawa budowlanego
d)Spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Zamawiający uzna na
podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz.VI pkt 6.1.5 i
6.1.6 SIWZ , przy czym Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki
finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00
zł. oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż
300.000,00zł. Słownie: trzysta tysięcy złotych Warunki zostaną uznane
za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w rozdz.VI
niniejszej specyfikacji.
5.2.2 Szczegółowe warunki dot.zadania częściowego nr .2 Ocena
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na
podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w
swojej ofercie.
a) za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie złożonych
dokumentów o których mowa w rozdz. VI pkt 6..1.1 niniejszej SIWZ. b) za
spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna
udokumentowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie
) wybudowania conajmniej 1 budynku mieszkalnego, biurowego lub
użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 260,50
m² i wartości conajmniej 200.000 zł brutto .Spełnienie warunku
zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w
rozdz.VI pkt 6.1.2 niniejszej SIWZ.
c) Spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonywania Zamawiający oceni na podstawie
złożonych dokumentów, o których mowa w rozdz..VI. Pkt 6.1.3 niniejszej
SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi
umową przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania
zamówienia tj:
- osoba która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi, posiadać
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej bez żadnych ograniczeń . - osoby, które będą
pełnić funkcję kierowników robót, muszą posiadać uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych ,
wentylacyjnych ,wodociągowych i kanalizacyjnych;
instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych określonych przepisami Prawa budowlanego
d)Spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Zamawiający uzna na
podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdz.VI pkt 6.1.5 i
6.1.6SIWZ , przy czym Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki
finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00
zł.oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż
200.000,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić
dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych
przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w
wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunku.
Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o
których mowa w rozdz.VI niniejszej specyfikacji.
W celu wykazania brak podstaw do wykluczenia z postepowania o
udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w
art. 24 ust 1 ustawy Pzp należy złożyć dokumenty wymienione w rozdz.
VI. pkt 6.2.1- 6.2.4.SIWZ.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi
do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia.
5.7Jeżeli i Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w
art.22 ust.1ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach
określonych w pkt 5.6, a podmioty te będą brały udział w realizacji
części zamówienia, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VI. pkt
6.2.1- 6.2.4.SIWZ.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku o którym mowa art. 22
ust.1 pkt 4 polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na
zasadach określonych w pkt 5.6 wymaga się przedłożenia informacji, o
której mowa wrozdz.VI.6 pkt.6.1.5i 6.1.6 , dotyczącej tych podmiotów.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu
podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy
wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie
z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów
(rozdz. VI) musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca
spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada
wiedzę i doświadczenie , dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i potwierdza spełnienie
warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej , zamawiający
żąda następujących dokumentów:
Zgodnie z art.44 ustawy Pzp Wykonawca składa oświadczenie , że spełnia
warunki określone w art.22 ust.1 (wg.załącznika nr 2 do SIWZ).
Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone (dołączając np.referencje (wg
załącznika nr 3 do SIWZ).
Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 4 do SIWZ).
Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień zawarte w formularzu ofertowym.
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w
których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Opłaconej polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
W celu potwierdzenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie
art.24, ust.1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2
ustawy Pzp;
Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z Urzędu
Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę ,
jak i na każdego ze wspólników. Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wzór str 2 załącznika nr 2 do
siwz .
Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego :
Wypełniony druk - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do
niniejszej specyfikacji na zadanie częściowe nr 1 (należy dołączyć do
oferty w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie 1).
Wypełniony druk - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do
niniejszej specyfikacji na zadanie częściowe nr 2, (należy dołączyć do
oferty w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie 2).
Kosztorysy ofertowe na zadanie częściowe nr 1 i zadanie częściowe nr 2
opracowane metodą szczegółową wg zasad określonych w rozdz. XII opis
sposobu obliczenia ceny. Dokumenty wymagane w przypadku składania
oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia dotyczy również spółki cywilnej. a)Dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ,
b)dokumenty wymienione w pkt 6.1.1, 6.2.1- 6.2.4 składa każdy z
wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia,
c)pozostałe dokumenty składane są wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1
47-411 Rudnik
Sekretariat Urzędu Gminy Rudnik ( parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Rudnik sala Narad I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu
Rolnego w ramach działania Odnowa i rozwój wsi PROW 2007-2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 pn.Budowa
świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w Strzybniku obejmuje
budowę świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką na działce nr 44/2
am.1 obręb Strzybnik zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz
uzyskaną Decyzją pozwolenia na budowę nr 17/09G z dnia 20.04.2009r
wydanym przez Starostę Raciborskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadania częściowego nr 1 obejmuje: budowę obiektu budowlanego o
następujących parametrach:
budynek parterowy niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, ławy
fundamentowe żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych
docieplone styropianem, ściany nadziemia z pustaków z ceramiki
poryzowanej bez docieplenia, strop konsrtukcji drewnianej wykończony
płytami g-k na ruszcie stalowym,
dach dwuspadowy konstrukcji drewnianej krokwiowo - jętkowej,
powierzchnia zabudowy 192,47 m2,
powierzchnia użytkowa 156,18 m2,
wysokość budynku 6,91 m2,
wykonanie instalacji wewnetrznych wraz z montażem osprzetu
c.o. - instalacja miedziana, grzejniki convektorowe, zawory z głowicami
termostatycznymi,
wodociagowa i c.w.u. z rur PP, PE, PB średnicy fi 32, 40 mm,
kanalizacyjna z rur PCV średnicy 50, 75, 110 mm,
elektryczna,
wykonanie instalacji zewnetrznych:
wodociągowa z rur PE, PEHD średnicy 40 mm - 85 m,
kanalizacyja sanitarna z rur PCV średnicy 160 mm do projektowanego
szamba z HD PE o pojemności 10m3 - 14 m,
energetyczna od skrzynki przyłączeniowej zlokalizowanej na słupie - 34
m,
odgromowa.
Zakres I etapu:
I branża budowlana
1.roboty ziemne,
2.korytowanie,
3.konstrukcje betonowe i żelbetowe,
4.konstrukcje murowe,
5.konstrukcje drewniane,
6.pokrycia dachowe,
7.izolacje,
8.stolarka okienna i drzwiowa - zewnętrzna,
9.ścianki działowe.
Zakres mieści się w pozycjach od 1 do 68, i od 71 do 73 przedmiaru
robót branży budowlanej.
II branża elektryczna
1.złącze pomiarowe,
2.instalacja gniazd wtyczkowych,
3.przewody kabelkowe i kablowe,
4.gniazda wtyczkowe,
5.instalacja oświetlenia - roboty ogólnobudowlane
6.przewody kabelkowe i łączniki,
7.oprawy oświetleniowe.
Zakres mieści się w pozycjach od 1 do 60 przedmiaru robót branży
elektrycznej.
Zakres II etapu:
I branża budowlana
1.stolarka okienna i drzwiowa - wewnętrzna,
2.tynki i okładziny ścian wewnętrznych,
3.podłoża i posadzki,
4.roboty z prefabrykatów gipsowych,
5.malowanie,
6.tynki i wykładziny zewnętrzne.
Zakres mieści się w pozycjach od 69 do 71 i od 74 do 102 przedmiaru
robót branży budowlanej.
II branża elektryczna
1.wentylatory,
2.instalacja odgromowa - uziom otokowy,
3.instalacja odgromowa,
4.pomiary instalacji,
5.pomiary elektryczne.
Zakres mieści się w pozycjach od 61 do 85 przedmiaru robót branży
elektrycznej.
III branża sanitarna
1.instalacje wody i cwu,
2.instalacje kanalizacji
3.montaż instalacji c.o.,
4.aparaty grzejne,
5.izolacje termiczne i antykorozyjne,
6.roboty ziemne,
7.przyłącza kanalizacji sanitarnej,
8.przyłącz wody.
Zakres mieści się w pozycjach od 1 do 136 przedmiaru robót branży
sanitarnej..
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 pn.Remont
świetlicy wiejskiej w Ligocie Książęcej - odświeżenie wnętrza
termomodernizacja obiektu obejmuje odswieżenie wnętrza i
termomodernizacha obiektu. Budynek zlokalizowany jest na działce nr
182/4 am.2 obręb Ligota Książeca, ul. A. Asnyka, zgodnie z opracowaną
dokumentacją projektową..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadania częściowego nr 2 obejmuje:
roboty remontowe:
rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych, posadzek z tworzyw
sztucznych, podsuftitki z płyt pilsniowych, demontaż stolarki drzwiowej
wraz z ościeżnicami,
wymiana stolarki drzwiowej wewnetrznej,
montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, wykładzin rulonowych PCV,
wymiana podsufitki z płyt pilśniowych na okładziny z płyt gipsowo -
kartonowych,
roboty malarskie i gładzie gipsowe.
roboty termomodernizacyjne
ocieplenie ścian metodą lekko mokrą materiał termoizolacyjny płyty
styropianowe,
ocieplenie stropodachów, materiał termoizolacyjny płyty z wełny
mineralnej,
montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
wykonanie instalacji c.o:
demontaż istniejącej instalacji,
montaż instalacji co z rur stalowych i miedzianych, montaż aparatury
grzejnej,
wykonanie instalacji wod. kan.:
demontaż istniejacej instalacji,
montaż instalacji wodociągowej i cwu,
wykonanie kanalizacji sanitarnej.
Zakres I etapu: I roboty remontowe:
1.kładzenie podłóg,
2.wykładanie ścian,
3.montaż stolarki.
Zakres mieści się w pozycjach od 1 do 15, i od 24 do 30 przedmiaru
robót remontowych
II roboty termomodernizacyjne
1.roboty w zakresie rozbiórki,
2.roboty w zakresie stolarki otworowej,
3.roboty murowe,
4.kładzenie podłóg kotłownia,
5.roboty malarskie kotłownia.
Zakres mieści się w pozycjach od 1 do 32 i od 50 do 56 przedmiaru robót
termomodernizacyjnych.
III roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania
1.roboty demontażowe,
2.montaż instalacji c.o,
3.aparaty grzejne,
4.izolacje termiczne i antykorozyine,
5.kotłownia roboty montażowe.
Zakres mieści się w pozycjach od 1 do 98 przedmiaru robót branży
sanitarnej w zakresie instalacji c.o.
IV roboty w zakresie instalacji wod. kan.
1.roboty demontażowe,
2.instalacje wody i cwu,
3.instalacje kanalizacji,
4.roboty ziemne,
5.przyłacza kanalizacji sanitarnej.
Zakres mieści się w pozycjach od 1 do 96 przedmiaru robót branży
sanitarnej w zakresie instalacji wod. kan.
Zakres II etapu:
I roboty remontowe
1.malowanie.
Zakres mieści się w pozycjach: od 16 do 23 przedmiaru robót remontowych
II roboty termomodernizacyjne,
1.izolacja cieplna, pokrycia dachowe,
2.montaż instalacji piorunochronnej..