Rudnik:
ZP.341-14/09 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym
utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym
2009/2010 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości.
Numer ogłoszenia: 410120 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378678 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-14/09 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2009/2010 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2009/2010 w zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości wg załączonego szczegółowego wykazu dróg objętym zamówieniem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do umowy. 1.Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 2.1Odśnieżanie - całej szerokości jezdni (także zasp nawianych z pól), skrzyżowań, rozjazdów i wysepek przystankowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Przy odśnieżaniu skrzyżowań, należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z całego skrzyżowania (środka również). Likwidację śliskości - poprzez posypywanie dróg solą granulowaną, miejsc wskazanych przez Zamawiającego stanowiących załącznik nr 2 do umowy. Towar zakupi Zamawiający i dostarczy Wykonawcom na miejsce przez nich wskazane. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie materiału, zapobiegające jego zawilgocenie i zamarzaniu. 2.2Prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg polegać będzie na przejezdności dróg, placów i chodników pieszo - rowerowych, zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Rudnik o zimowym utrzymaniu dróg gminnych. 2.3Zapewnienia, aby w godzinach wczesnoporannych - najpóźniej do godz. 6.00 rano wszystkie drogi w sołectwach ujętych w załączniku nr 1 i 2 były przejezdne i posypane a w okresie nie występowania opadów i śliskości zapewnić pełną gotowość do rozpoczęcia akcji.(dyżury). 2.4 Na przedmiot zamówienia składa się zimowe utrzymanie dróg gminnych w tym na: a)zad.1 część1, - około 19,8 km dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka, Łubowice, Ligota Książęca, Grzegorzowice, Sławików, Lasaki, w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica, Grzegorzowice, Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. b)zad. 2 część2,- około 8,6 km, dotyczy miejscowości: Rudnik, Strzybnik,Czerwięcice, w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. c)zad. 3 część 3,- około 6,1 km, dotyczy miejscowości: Modzurów, Doledzin, Gamów, Sławienko, Ponięcice, Szonowice, Strzybniczek w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów Szonowice,,Ponięcice w zakresie likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy. 3.Wykonawca jest zobowiązany do oględzin miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie usług. 4.Wykonawca usługi zobowiązany jest do: Dysponowania środkami łączności bezprzewodowej umożliwiającymi uzyskiwanie połączenia z siecią telekomunikacji stacjonarnej. Przerzutu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia akcji nie później niż do 1 godziny od momentu uruchomienia akcji . Zapewnienia pełnej dyspozycyjności osób kierujących pracami. Zapewnienie pełnej dyspozycyjności i gotowości do rozpoczęcia podjęcia natychmiastowej akcji tj. przystosowania niżej wymienionych miejsc do startów i lądowań śmigłowca w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego. - Plac Buraczany Strzybnik na trasie Modzurów - Pawłów działka nr 64 km.1 obręb Strzybnik pow. 0,80 ha ( dot zadania 2) - Boisko Sportowe w Sławikowie działka nr 431 km .3 obręb Sławików pow.0,6950 ha ( dot. zad.1)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65420.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 część 1 - AKCJA ZIMA 2009/2010
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 część 2 Akcja Zima 2009/2010
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 część 3 Akcja Zima 2009/2010
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)