Rudnik: ZP. 341-13/2009
Termomodernizacja budynku mieszkalno - użytkowego w Gamowie przy ul.Szkolnej 4. Numer ogłoszenia: 359888 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP. 341-13/2009
Termomodernizacja budynku mieszkalno - użytkowego w Gamowie przy ul.Szkolnej 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalno -
użytkowego w Gamowie przy ul. Szkolnej 4 i obejmuje:
-wymianę elementów więźby dachowej ( do 10 %), -montaż stolarki
okiennej ina PCV z szybami zespolonymi o współczynniku przenikania
U=1,05W/m2 x K ,
-montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej : wejściowe do budynku i
kotłowni,
-ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi metodą
lekką, - docieplenie piwnic i strychu,
-montaż grzejników płytowych stalowych, zaworów termostatycznych oraz
pozostałych materiałów koniecznych do budowy instalacji c.o. ( rury,
kształtki, armatura, izolacje ) oraz roboty elektryczne ,
ogólnobudowlane i demontażowe w obrębie instalacji c.o. Zakres rzeczowy
zadania obejmuje w szczególności :
2.1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe - demontaż obróbek blacharskich
- rozebranie pokrycia dachu z blachy falistej - rozbiórka rynien i rur
spustowych z blachy - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i okiennych -
wywóz gruzu i innych materiałów rozbiórkowych
2.2 Roboty dekarskie - wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy
stalowej ocynkowanej - demontaż i wykonanie pokrycia z blachy falistej
pochodzącej z demontażu - demontaż i ponowny montaż płotków
przeciwśniegowych, rynien i rur spustowych
- montaż okien w połaci dachowej - miejscowe naprawy konstrukcji więźby
dachowej 2.3 Roboty murarskie - wykonanie okładziny z płytek
klinkierowych na cokole budynku
- zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych - obsadzenie stolarki
okiennej i drzwiowej 2.4 Roboty tynkarskie - wykonanie tynków ościeży
otworów okiennych i drzwi zewnętrznych - wykonanie tynków kat. II na
całej powierzchni ścian ( wcześniej skutych ) 2.5 Roboty izolacyjne
- przygotowanie starych tynków i murów do wykonania warstwy ocieplenia
- montaż płyt styropianowych do ścian,ościeży
- wykonanie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych akrylowych - montaż
parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej 2.6 Wymiana
instalacji centralnego ogrzewania - demontaż istniejącej instalacji -
montaż rurociągów - montaż armatury - montaż urządzeń grzejnych
-badania instalacji
-wykonanie izolacji termicznej - regulacja działania instalacji.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie
art. 24 ust. 1i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w SIWZ.
5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania
zamówienia.
W szczególności zostanie ocenione według poniższych zasad: WARUNEK 1
a)udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali w ramach
budowy, modernizacji lub remontu obiektów budowlanych co najmniej 2
robót budowlanych z zakresu termomodernizacji i 1 roboty budowlanej z
zakresu instalacji centralnego ogrzewania. tj. wykonanie: -
termomodernizacji co najmniej 2 obiektów budowlanych polegających na
wymianie stolarki okiennej i ociepleniu ścian budynku o powierzchni nie
mniejszej niż 250 m² powierzchni użytkowej o wartości co najmniej
100.000,00 zł brutto (na każdym obiekcie) - wykonanie co najmniej 1
wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem
grzejników na kwotę co najmniej 40.000,00 zł brutto (na jednym
obiekcie) b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.2 od
poprzednich zamawiających w zakresie termomodernizacji i min.1 w
zakresie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, potwierdzające,
że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie.
WARUNEK 2
c)przy realizacji zamówienia będą dysponować lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osoby -
kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania
budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydanych przez organ
samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art.14 ustawy z dnia 7
lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 , Nr 156 poz.1118z późń.
zm. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów d) przy
realizacji zamówienia będą dysponować lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osoby -
kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania
budową lub robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci instalacji i urządzeń cieplnych wydanych przez organ samorządu
zawodowego na podstawie art.12 a oraz art.14 ustawy z dnia 7 lipca
1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 , Nr 156 poz.1118z późń. zm.
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 5.3 Znajdują się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art.
24ustawy.
WARUNEK 3
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający
dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie
dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium
spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w
rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone
wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
W przypadku złożenia oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców ich
wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania
niniejszego zamówienia będzie oceniana wspólnie.
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie
wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3
ustawy Prawa zamówień publicznych..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada
uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy
Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
niniejszej SIWZ).
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
Urzędu Skarbowego ,potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem
podatków,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczeń Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 5.Wykaz wykonanych
robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do
wykazu Wykonawca zobowiązany jest jest dołączyć dokumenty
potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie( referencje,
protokoły odbioru) i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o
których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu
należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby,
która będzie kierowała robotami o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2
lit c,d oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną
przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik ul.Kozielska 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska
1..Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie będzie realizowane przy dofinansowaniu ze środków Wojewódzkiego
Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.