Rudnik: ZP. 341-11/09 Modernizacja drogi ul. Kozielska w Brzeźnicy. Numer ogłoszenia: 279782 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP. 341-11/09 Modernizacja drogi ul. Kozielska w Brzeźnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej na ul.
Kozielskiej w Brzeźnicy o pow. 304 m² i szerokości jezdni 3,0m
wykonanej z betonowej kostki brukowej o gr. 8cm ograniczoną obrzeżem
betonowym oraz krawężnikiem drogowym wykonanym na ławie betonowej od
posesji nr 30 do 33 (tj. od końca nawierzchni z płyt drogowych do
nawierzchni drogi powiatowej).
Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie: - wykonanie koryta
głębokości 30 cm - 324 m2,
- załadowane i wywóz urobku na odl. 3 km - 97,2 m3,
- wykonanie warstwy odsączającej gr. 5 cm 324 m2,
- wykonanie podbudowy ( 20 i 8 cm) - 324 m2,
- ustawienie obrzeży - 100 m,
- ustawienie krawężników na ławie bet. z oporem 100 m,
- wykonanie nawierzchni z k z betonowej kostki brukowej o gr. 8cm - 304
m2,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) przedmiar robót, który stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w
części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót
budowlanych obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów,
wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania
poszczególnych robót, która stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ,
c) dokumentacja projektowa , która stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej
SIWZ..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania
zamówienia.
W szczególności zostanie ocenione według poniższych zasad:
WARUNEK 1 a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie o
zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia szczegółowe
wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o porównywalnym zakresie
rzeczowym tj. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min
100m2 każda. WARUNEK 2
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich
zamawiających, potwierdzające, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit
a zostały wykonane należycie.
szczegółowe: dołączą co najmniej 2 referencje dotyczące wykonania
nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 100m2 każda. WARUNEK 3
c)dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do
udostępnienia co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydanych przez
organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art.14 ustawy z
dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 , Nr 156
poz.1118z późń. zm. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
WARUNEK 4
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający
dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie
dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium
spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w
rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone
wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
W przypadku złożenia oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców ich
wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania
niniejszego zamówienia będzie oceniana wspólnie..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada
uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:
1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy
Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
niniejszej SIWZ).
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
Urzędu Skarbowego ,potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem
podatków,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczeń Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy : 5.Wykaz wykonanych
robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do
wykazu Wykonawca zobowiązany jest jest dołączyć dokumenty
potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie( referencje,
protokoły odbioru) i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o
których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu
należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby,
która będzie kierowała robotami w specjalności drogowej o których mowa
w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 litc..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).