Rudnik: ZP.341-10/2009
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Ponięcice - Błażejowice i Ponięcice - Sławików Numer ogłoszenia: 271182 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-10/2009
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Ponięcice - Błażejowice i Ponięcice - Sławików.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ponięcice - Błażejowice i Ponięcice - Sławików. Pierwsza z nich
(Ponięcice - Błażejowice) o nawierzchni bitumicznej długość 1,33 km,
szer. 3,0m na przedłużeniu ul. Łąkowej od byłego sklepu do granicy
województwa. Druga ( Ponięcice - Sławików) o nawierzchni z płyt
betonowych pozyskanych z rozbiórki pierwszej drogi, szer 3,0m i
długości do 400m w zależności od ilości pozyskanych płyt początek
odcinka od końca nawierzchni z płyt drogowych ul. Łąkowej w kierunku
Sławikowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) 2 przedmiary robót( w tym 1 przedmiar dot. drogi Ponięcice -
Błażejowice,Ponięcice - Sławików) które stanowią Załącznik nr 6 do
niniejszej SIWZ., b) 2 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru
robót budowlanych( w tym 1 specyfikacja techniczna dot. drogi Ponięcice
- Błażejowice,2 -Ponięcice - Sławików w części zawierającej zbiory
wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące
wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące
sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót,
która stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ,
c) 2 Dokumentacje projektowe (w tym 1 dokumentacja dot. drogi Ponięcice
- Błażejowice, 2-Ponięcice - Sławików dla których nie jest wymagane
uzyskanie pozwolenia na budowę , które stanowią Załącznik nr 8 do
niniejszej SIWZ..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie
art. 24 ust. 1i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w SIWZ.
5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania
zamówienia.
W szczególności zostanie ocenione według poniższych zasad:
WARUNEK 1 a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o porównywalnym
zakresie rzeczowym polegającym na :
położeniu nawierzchni asfaltowej na powierzchni co najmniej 1000 m2
każda i wykonaniu podbudowy z tłucznia na powierzchni co najmniej 500
m² każda Warunek 2
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich
zamawiających, potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt.5.2 lit a
zostały wykonane należycie.
WARUNEK 3
c)dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do
udostępnienia co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydanych przez
organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art.14 ustawy z
dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 , Nr 156
poz.1118z późń. zm. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
WARUNEK 4
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na
podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie
kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty
wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają
określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi
wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
W przypadku złożenia oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców ich
wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania
niniejszego zamówienia będzie oceniana wspólnie.
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie
wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3
ustawy Prawa zamówień publicznych..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22
i art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ).
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
Urzędu Skarbowego ,potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem
podatków,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczeń Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 5.Wykaz wykonanych
robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do
wykazu Wykonawca zobowiązany jest jest dołączyć dokumenty
potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie( referencje,
protokoły odbioru) i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o
których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.
6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do wykazu
należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby,
która będzie kierowała robotami w specjalności drogowej o których mowa
w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 litc...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 - 411 Rudnik, lub w siedzibie
Urzędu Gminy pokój nr 7 lub pobrać drogą elektroniczną ze strony
internetowej www.gmina- rudnik.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych
w Katowicach..