Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 198338-2009 z dnia 2009-06-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Rudnik
1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 300.000,00 PLN na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rudniku. 2.Podstawa zaciągnięcia kredytu: - Uchwała Nr...
Termin składania ofert: 2009-06-29



Rudnik: ZP. 341-5/09 Bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 300.000,00 PLN na realizację zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rudniku.
Numer ogłoszenia: 249550 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198338 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP. 341-5/09 Bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 300.000,00 PLN na realizację zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rudniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 300.000,00 PLN na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rudniku. 2.Podstawa zaciągnięcia kredytu: - Uchwała Nr XXVI/219/09 z dnia 25 marca 2009r Rady Gminy Rudnik w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rudniku. 2.1Kredyt zostanie uruchomiony dnia 30.09.2009r. 2.2 Czas trwania kredytu - 28.02.2020r. 2.3Spłata odsetek, prowizji następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca następnego w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Równa wysokość rat kapitałowych i rat prowizji oraz malejąca wysokość rat odsetkowych. Prowizja podlega również kredytowaniu w równych ratach. 2.4Spłaty rat kapitałowych następować będą w równych ratach płatnych do końca każdego miesiąca, z zachowaniem okresu karencji do 28.02.2010r.Pierwsza rata kapitałowa zostanie spłacona 31.03.2010r. 2.5Oprocentowanie kredytu jest zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych (WIBOR 1M) ...% marża banku + ...% prowizja Banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBOR z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy. 2.6Zamawiający w celu ujednolicenia terminu, w którym Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z przyznaniem kredytu, wskazuje datę 30.09.2009r, jako datę wypłaty kredytu, spłata odsetek od 31.10.2009r,okres kredytowania do 28.02.2020r.Do naliczenia odsetek należy zastosować WIBOR 1 M wg stanu na 30.05.2009r który wynosi 4,01 % plus stała marża z uwzględnieniem prowizji banku. 2.7Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu ( bez podania przyczyny )w terminie przez niego wskazanym , po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem faksu. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat . 2.8 W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu , strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy . 2.9Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ . 3.Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81923.63 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)