Rudnik: ZP.341-8/09 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej w Grzegorzowicach
Numer ogłoszenia: 114101 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-8/09 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej w Grzegorzowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.Budowa ogólnodostępnej sali gimnastycznej w Grzegorzowicach. Parametry obiektu: wymiary pola do gry: 15 x 24 m plus strefy bezpieczeństwa: boczna 0,5 m, czołowa 1,0 m,wysokość obiektu do 7,60 m (zewnątrz) boiska do: koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, tenisa ziemnego wyposażenie: montowane na stałe: kosze na ścianach szczytowych (czołowych), bramki, z możliwością demontażu: zestaw do siatkówki i tenisa montowany w tulejach. nawierzchni boiska: wykładzina sportowa w systemie teraflex zaplecze sanitarno - socjalnym i magazynowym o powierzchni do 75 m2, projekt zagospodarowania terenu wokół sali gimnastycznej wraz z koniecznymi drogami pożarowymi oraz boiskiem zewnętrznym o nawierzchni trawiastej, ogrzewania sali gimnastycznej z istniejącej kotłowni węglowej z ewentualną rozbudową kotłowni - grzejniki płytowe, wentylacja mechaniczna nawiewno- wywiewna, odprowadzenie ścieków socjalno bytowych do projektowanej przydomowej oczyszczalni ścieków z możliwością zrzutu do kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem ładunku z budynku szkoły - likwidacja szamba. łącznik- połączenie obiektu szkoły z częścią socjalną sali gimnastycznej, Szczegółowy zakres opracowania zawierać będzie: a)uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji (projektowej) będącej przedmiotem niniejszego zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę. Mapy winne być sporządzone w skali 1:500 lub 1 :1000 i posiadać klauzulę właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej oraz spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 17 mają 1989 r Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. DZ.U. Z 2005 r,Nr 240 ,poz.2072 z późń. zm.) w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej. b)dokumentację projektową, służącą do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych , dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę Dokumentacja ma być opracowana zgodnie z przepisami ustawy dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (tj. Dz.U z 2006r. Nr 156,poz.1118 z późń. zm.), i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Z 2003 r, Nr.120 z dnia ,poz. 1133 oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego ( DZ.U. Z 2004r Nr 202 poz. 2027z poźń. zm.) - w ilości 6 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, Projekt budowlany powinien uwzględniać badania geologiczne zgodnie z z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 24 września 1998r DZ.U z 1998 r Nr 126 poz. 839 w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. c) przedmiar robót dla każdej z branż , przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem ,miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych.Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, d)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 , 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, e)sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( DZ.U z 2003 r, Nr 120,poz.1126) - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, f)opracowanie projektu wyposażenia, który powinien zawierać rodzaj urządzenia i sposób ich montowania - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, g)wykonanie projektów przyłączy do sieci zewnętrznych, - w ilości 6 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, h) kosztorys inwestorski dla wszystkich branż - tym zaktualizowanie w okresie gwarancji 1 raz kosztorysu inwestorskiego, na pisemny wniosek Zamawiającego. Kosztorys inwestorski ma być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( DZ.U. Nr.130,poz.1389 z 2004r) - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, i)inne niezbędne opracowania konieczne do uzyskania wymaganych przepisami prawa, opinii, wszelkich uzgodnień branżowych w tym uzgodnień z zarządcami innych sieci (między innymi warunków podłączenia do istniejącej sieci wodociągowej ,kanalizacji deszczowej,energetycznej, c.o, i inne ) o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t .j. Dz. U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późń. zm ) oraz w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Z 2002r,Nr75,poz.690 z poźń.zm), j) złożenie wniosku o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę k)uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47 -0411 Rudnik, lub w siedzibie Urzędu Gminy Rudnik ul. Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).