Rudnik:
ZP.341-5/09
Bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 300.000,00
PLN na realizację zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska
wielofunkcyjnego w Rudniku
Numer ogłoszenia: 198338 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-5/09 Bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 300.000,00 PLN na realizację zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rudniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu w kwocie 300.000,00 PLN na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rudniku. 2.Podstawa zaciągnięcia kredytu: - Uchwała Nr XXVI/219/09 z dnia 25 marca 2009r Rady Gminy Rudnik w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w Rudniku. 2.1Kredyt zostanie uruchomiony dnia 30.09.2009r. 2.2 Czas trwania kredytu - 28.02.2020r. 2.3Spłata odsetek, prowizji następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca następnego w którym zostanie uruchomiony kredyt. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Równa wysokość rat kapitałowych i rat prowizji oraz malejąca wysokość rat odsetkowych. Prowizja podlega również kredytowaniu w równych ratach. 2.4Spłaty rat kapitałowych następować będą w równych ratach płatnych do końca każdego miesiąca, z zachowaniem okresu karencji do 28.02.2010r.Pierwsza rata kapitałowa zostanie spłacona 31.03.2010r. 2.5Oprocentowanie kredytu jest zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych (WIBOR 1M) ...% marża banku + ...% prowizja Banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBOR z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy. 2.6Zamawiający w celu ujednolicenia terminu, w którym Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z przyznaniem kredytu, wskazuje datę 30.09.2009r, jako datę wypłaty kredytu, spłata odsetek od 31.10.2009r,okres kredytowania do 28.02.2020r.Do naliczenia odsetek należy zastosować WIBOR 1 M wg stanu na 30.05.2009r który wynosi 4,01 % plus stała marża z uwzględnieniem prowizji banku. 2.7Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu ( bez podania przyczyny )w terminie przez niego wskazanym , po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem faksu. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat . 2.8 W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu , strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy . 2.9Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ . 3.Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, lub w siedzibie Urzędu Gminy Rudnik pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.