Rudnik: ZP.341-3/09
Budowa wodociągu na powstającym osiedlu w Rudniku - I etap Numer ogłoszenia: 110500 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-3/09
Budowa wodociągu na powstającym osiedlu w Rudniku - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP.341-3/09
1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa wodociągu na powstającym osiedlu w
Rudniku - I etap o łącznej długości 574m w tym: Ø 160 - 117 m, Ø 110 -
457,0m.
Zakres obejmuje:
Roboty ziemne polegające na zdjęcie warstwy humusu grubości 15 cm,
powierzchnia 1146 m2. Wykopy oraz przekopy o szerokości 0,8m i
głębokości do 1,9 m wykonywane na odkład wraz z ażurowym umocnieniem
ścian. Zasypanie wykopów.
Roboty montażowe polegające na montażu rurociągu ciśnieniowego z rur
PVC ø 160 łączone na wcisk - 117,0 m, kształtki - 8szt., odnogi
wbudowane 1szt, zasuwy typy E - 2 kpl, roboty montażowe rurociągu
ciśnieniowego z rur PVC ø 100 łączone na wcisk -457,0 m, kształtki -
5szt. odnogi wbudowane 1szt, zasuwy typy E - 2 kpl,montaż hydrantów
p.poż. - 4 kpl,podsypka i zasypka rurociągu z materiałów sypkich
łącznej gr. 30cm,próba szczelności, płukanie i dezynfekcja
rurociągu,oznakowanie rurociągu.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień; warunek 1
a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych,
5.2 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
wykonania zamówienia Warunek 2 a)dysponują co najmniej 1 osobą
posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia tj pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności
instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowej. 5.3
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.
Warunek 3
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
5.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i
art. 24 ustawy.
Warunek 4
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
(Jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument
dotyczący każdego z członków konsorcjum).
Na potwierdzenie spełnienia warunku nr 2 o którym mowa w rozdz. V pkt
5.2 lit a oferta musi zawierać następujące dokumenty: 2.Wykaz osób i
podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik
nr 3do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć
potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie
kierowała robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w
zakresie sieci wodociągowej oraz dołączą do oferty dokument
potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby
Inżynierów Budownictwa.
Uwaga:W odniesieniu do osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, a
więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne
zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich
udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej
działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób
do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. Na potwierdzenie
spełnienia warunku nr 3 i 4 o którym mowa w rozdz. V pkt 5.3 lit a i
5.4 lit. a oferta musi zawierać następujące dokumenty: 3. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień
Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)
W przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków
konsorcjum. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 4. Formularz ofertowy
wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej
specyfikacji.
5 Harmonogram rzeczowo - terminowo- finansowy zawierający wszystkie
koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem
na etapy , które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i
uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów
.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionego w ofercie
harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego w przypadku zaistnienia
rozbieżności w założonym a rzeczywistym terminem rozpoczęcia realizacji
zadania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1,47 -411 Rudnik w pokoju nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.