Rudnik: ZP.341-2/09 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej pn. Modernizacja dróg dojazdowych na terenie gminy Rudnik Numer ogłoszenia: 49720 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-2/09 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej pn. Modernizacja dróg dojazdowych na terenie gminy Rudnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części w tym:
Część 1 dotyczy opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej na
zadanie 1 pn. Budowa chodnika na ul.Słowackiego w Modzurowie.
Część 2 dotyczy opracowania kompleksowej dokumentacji projektowo -
kosztorysowej na zadanie 2
pn.Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Ponięcice
-Błażejowice. Część 3 dotyczy opracowania kompleksowej dokumentacji
projektowo - kosztorysowej na zadanie 3 pn.Modernizacja drogi
dojazdowej do gruntów rolnych Ponięcice - Sławików.
Część 4 dotyczy opracowania kompleksowej dokumentacji projektowo -
kosztorysowej na zadanie 4 pn.Modernizacja drogi dojazdowej w Lasakach.
Część 5 dotyczy opracowania kompleksowej dokumentacji projektowo -
kosztorysowej na zadanie 5 pn.
Modernizacja drogi na ul. Kozielskiej w Brzeźnicy.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności. 5.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania
zamówienia; w szczególności: zad.1 a)Udokumentują wykonanie w okresie
ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, co najmniej 1 dokumentacji projektowej w branży drogowej
dot. opracowania projektu budowy lub przebudowy chodnika na kwotę nie
mniejszą, niż kwota brutto podana w formularzu ofertowym dla. zadania 1
zgodnie z pkt.2.1. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3, o którym mowa w rozdz. VI
pkt.2 b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od
poprzednich Zamawiających, potwierdzające, że usługa których mowa w
pkt.5.2 lit a została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
c) Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 osobą z
uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie wykonania
projektu w specjalności:
drogowej i ważnym zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa , lub przedstawić (dołączyć)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3 oraz na
podstawie dołączonych przez Wykonawcę wymaganych uprawnień. w
szczególności: zad.2,
d) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1
dokumentacji projektowej w branży drogowej dot. opracowania projektu
budowy, przebudowy, modernizacji drogi , na kwotę nie mniejszą niż ,
kwota brutto podana w formularzu ofertowym dla zadania 2 zgodnie z
pkt.2.2. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego
przez Wykonawcę załącznika nr 3, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
e) przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich
Zamawiających,potwierdzające, że usługa (o których mowa w pkt.5.2 lit d
została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
f) Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 osobą z
uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie wykonania
projektu w specjalności: drogowej, i ważnym zaświadczeniem
potwierdzającym wpis na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub
przedstawić (dołączyć) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia tych osób,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3 oraz na
podstawie dołączonych przez Wykonawcę wymaganych uprawnień. w
szczególności :
zad.3 g) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1
dokumentacji projektowej w branży drogowej dot. opracowania projektu
budowy, przebudowy, modernizacji drogi , na kwotę nie mniejszą niż ,
kwota brutto podana w formularzu ofertowym dla zadania 3 zgodnie z
pkt.2.3 .
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 3, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
h) przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich
Zamawiających, potwierdzające, że usługa (o których mowa w pkt.5.2 lit
g została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
i) Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 osobą z
uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie wykonania
projektu w specjalności:
drogowej i ważnym zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawić (dołączyć)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia tych osób,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3 oraz na
podstawie dołączonych przez Wykonawcę wymaganych uprawnień. w
szczególności :
zad.4 j) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1
dokumentacji projektowej w branży drogowej dot. opracowania projektu
budowy, przebudowy, modernizacji drogi , na kwotę nie mniejszą niż ,
kwota brutto podana w formularzu ofertowym dla zadania 4 zgodnie z
pkt.2.4 .
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 3, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
k) przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich
Zamawiających, potwierdzające, że usługa (o których mowa w pkt.5.2 lit
j została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
l) Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 osobą z
uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie wykonania
projektu w specjalności:
drogowej, i ważnym zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawić (dołączyć)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3 oraz na
podstawie dołączonych przez Wykonawcę wymaganych uprawnień. w
szczególności :
zad.5 ł) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1
dokumentacji projektowej
w branży drogowej dot. opracowania projektu budowy, przebudowy lub
modernizacji drogi , na kwotę nie mniejszą niż , kwota brutto podana w
formularzu ofertowym dla zadania 5 zgodnie z pkt.2.5 Ocena spełnienia
warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr
3, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
m) przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich
Zamawiających, potwierdzające, że usługa (o których mowa w pkt.5.2 lit
ł została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
n) Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 osobą z
uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie wykonania
projektu w specjalności:
drogowej, i ważnym zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawić (dołączyć)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3 oraz na
podstawie dołączonych przez Wykonawcę wymaganych uprawnień. W przypadku
składania oferty na całość tj. na część 1,2,3,4,5, Wykonawca musi
udokumentować i przedłożyć co najmniej 1 referencję w branży drogowej
dot. opracowania projektu budowy lub przebudowy chodnika na kwotę nie
mniejszą, niż kwota brutto podana w formularzu ofertowym dla zadania 1
zgodnie z pkt.2.1. oraz przedłożenia co najmniej 1 referencji dot.
opracowania projektu budowy, przebudowy lub modernizacji drogi , na
kwotę nie mniejszą niż ,kwota brutto podana w formularzu ofertowym dla
zadania 2,3,4,5 zgodnie z pkt.2.2,2,3,,2.4, 2.5.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie dopuszcza się
powtórzenie kadry. 5.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)
przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę
załącznika nr 2 o którym mowa w rozdz. VI pkt4. Zamawiający dokona
oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie
dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium
spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w
rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone
wymagania z rozdz. V z zastrzeżeniem art.26 ust.3pzp. W przypadku
wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty i oświadczenia opisane
rozdz. VI pkt.1i 4 musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę
wspólną, natomiast pozostałe dokumenty zawarte w rozdz. VI pkt2 i 3
będą oceniane wspólnie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których
mowa w rozdz. V Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.(W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia dokument powinien być złożony przez każdego
Wykonawcę). 2.Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia. W przypadku złożenia oferty na całość (tj. na
zad. 1,2,3,4,5) do załącznika nr 3 należy dołączyć minimum 2 referencje
od poprzednich Zamawiających, potwierdzające, że usługi zostały
wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o
których mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 lit. a, d, g, j ,ł .W przypadku
złożenia oferty częściowej na dane zadanie wykonawca musi spełnić jeden
z warunków określonych w SIWZ rozdz. pkt5.2 lit a lub d lub g lub j lub
ł. 3.Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował
Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
jeżeli w wykazie(zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji)Wykonawca wskazał
osoby, którymi będzie dysponował wraz z dokumentami stwierdzającymi, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej,
wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art. 12 a oraz
art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. DZ.U. z 2006,
Nr 156 poz. 1118 z późń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. Do wykazu winny być dołączone stosowne uprawnienia i
aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby
4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24
ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.( W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówieniu oświadczenie powinno być złożone w
imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska1,47-411 Rudnik..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik
ul.Kozielska 1
47 -411 Rudnik - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie okresu
realizacji umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie, jeśli termin
wykonania opracowań projektowych może nie być dotrzymany z jednej z
następujących przyczyn:
a) siły wyższej
b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mających
wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy,
c) Po otrzymaniu uzasadnienia Zamawiający sprawdzi w ciągu 7 dni jego
zgodność z warunkami Umowy i jeśli nie będzie miał zastrzeżeń to
zaakceptuje przedłużenie okresu realizacji umowy. Przedłużenie okresu
realizacji umowy zostanie potwierdzone aneksem do umowy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 pn.Budowa chodnika na ul.Słowackiego w Modzurowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a)mapę do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania
dokumentacji projektowej, b)dokumentację projektową , służącą do opisu
przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych , dla których nie
jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, c)przedmiar robót,
d)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych ,
e)kosztorys inwestorski,
f)dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej na płycie CD,
g)zaktualizowanie kosztorysu inwestorskiego , jeden raz na wniosek
Zamawiającego w okresie gwarancji jakości , g)inne niezbędne
opracowania konieczne do uzyskania wymaganych przepisami prawa, opinii,
uzgodnień branżowych w tym przygotowanie i złożenie wniosku przez
Wykonawcę, w celu uzyskania przez Zamawiającego prawomocnego zgłoszenia
wydanego przez właściwy organ, których mowa w ustawie z dnia 7 lipca
1994r Prawo Budowlane (t .j. Dz.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późń. zm z
późń. zm.). ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 pn. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Ponięcice - Błażejowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a)mapę do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania
dokumentacji projektowej, b)dokumentację projektową , służącą do opisu
przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych , dla których nie
jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, c)przedmiar robót,
d)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych ,
e)kosztorys inwestorski,
f)dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej na płycie CD, g)
zaktualizowanie kosztorysu inwestorskiego , jeden raz na wniosek
Zamawiającego w okresie gwarancji jakości , g)inne niezbędne
opracowania konieczne do uzyskania wymaganych przepisami prawa, opinii,
uzgodnień branżowych w tym przygotowanie i złożenie wniosku przez
Wykonawcę, w celu uzyskania przez Zamawiającego prawomocnego zgłoszenia
wydanego przez właściwy organ, których mowa w ustawie z dnia 7 lipca
1994r Prawo Budowlane (t .j. Dz.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późń. zm z
późń. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 pn. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Ponięcice - Sławików.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a)mapę do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania
dokumentacji projektowej, b)dokumentację projektową , służącą do opisu
przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych , dla których nie
jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, c)przedmiar robót,
d)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych ,
e)kosztorys inwestorski,
f)dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej na płycie CD, g)
zaktualizowanie kosztorysu inwestorskiego , jeden raz na wniosek
Zamawiającego w okresie gwarancji jakości , g)inne niezbędne
opracowania konieczne do uzyskania wymaganych przepisami prawa, opinii,
uzgodnień branżowych w tym przygotowanie i złożenie wniosku przez
Wykonawcę, w celu uzyskania przez Zamawiającego prawomocnego zgłoszenia
wydanego przez właściwy organ, których mowa w ustawie z dnia 7 lipca
1994r Prawo Budowlane (t .j. Dz.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późń. zm z
późń. zm.). ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 pn. Modernizacja drogi dojazdowej w Lasakach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a)mapę do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania
dokumentacji projektowej, b)dokumentację projektową , służącą do opisu
przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych , dla których nie
jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, c)przedmiar robót,
d)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych ,
e)kosztorys inwestorski,
f)dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej na płycie CD, g)
zaktualizowanie kosztorysu inwestorskiego , jeden raz na wniosek
Zamawiającego w okresie gwarancji jakości , g)inne niezbędne
opracowania konieczne do uzyskania wymaganych przepisami prawa, opinii,
uzgodnień branżowych w tym przygotowanie i złożenie wniosku przez
Wykonawcę, w celu uzyskania przez Zamawiającego prawomocnego zgłoszenia
wydanego przez właściwy organ, których mowa w ustawie z dnia 7 lipca
1994r Prawo Budowlane (t .j. Dz.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późń. zm z
późń. zm.). ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja drogi ul.Kozielskiej w Brzeźnicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a)mapę do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania
dokumentacji projektowej, b)dokumentację projektową , służącą do opisu
przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych , dla których nie
jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, c)przedmiar robót,
d)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych ,
e)kosztorys inwestorski,
f)dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej na płycie CD, g)
zaktualizowanie kosztorysu inwestorskiego , jeden raz na wniosek
Zamawiającego w okresie gwarancji jakości , g)inne niezbędne
opracowania konieczne do uzyskania wymaganych przepisami prawa, opinii,
uzgodnień branżowych w tym przygotowanie i złożenie wniosku przez
Wykonawcę, w celu uzyskania przez Zamawiającego prawomocnego zgłoszenia
wydanego przez właściwy organ, których mowa w ustawie z dnia 7 lipca
1994r Prawo Budowlane (t .j. Dz.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późń. zm z
późń. zm.). ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.