Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.341-1/09
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej na opracowanie projektu
termomodernizacji budynku gminnego w Gamowie wraz z zagospodarowaniem
terenu oraz na rozbudowę budynku OSP w Rudniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części w tym :
Część 1 dotyczy opracowania kompleksowej dokumentacji projektowo -
kosztorysowej na zadanie 1 pn. Termomodernizacja budynku gminnego w
Gamowie wraz z zagospodarowaniem terenu. Część 2 dotyczy opracowania
kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie 2 pn.
Rozbudowa budynku OSP Rudnik Szczegółowy zakres opracowania
kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje:
Zadanie nr 1 pn. Termomodernizacja budynku gminnego w Gamowie wraz z
zagospodarowaniem terenu zawierać będzie:
a)inwentaryzację budowlaną budynku,
b)ocenę stanu technicznego więźby dachowej i stropów drewnianych, a w
razie konieczności jej wymianę w części lub w całości (blachodachówka),
c)audyt energetyczny,
d)docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
e)wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z
przymurowaniem węgarków ,
f)ocieplenie dachu,
g)modernizację instalacji c.o,
f)projekt kolorystyki elewacji, g)przedmiar robót,
h)szczegółowe specyfikacje techniczne,
i)kosztorys inwestorski, j)inne niezbędne opracowania konieczne do
uzyskania wymaganych przepisami prawa opinii, wszelkich uzgodnień
branżowych i pozwoleń o których mowa w ustawie z dnia z dnia 7 lipca
1994 r Prawo budowlane (t. j DZ.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z
późniejszymi zmianami Zadanie nr 2 pn. Rozbudowa budynku OSP Rudnik
zawierać będzie: a)projekt budowlany, b)projekt wykonawczy,
c)projekt zagospodarowania terenu,
d)projekt kolorystyki elewacji,
e)przedmiar robót,
f)szczegółowe specyfikacje techniczne,
g)kosztorys inwestorski,
h)inne niezbędne opracowania konieczne do uzyskania wymaganych
przepisami prawa opinii, wszelkich uzgodnień branżowych i pozwoleń o
których mowa w ustawie z dnia z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.
j DZ.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający
niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2, spełniający wymogi art.
22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe
zawarte w SIWZ. 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności. 5.2.Posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia; w szczególności: na zad.1 a)Udokumentują
wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 dokumentacji projektowej w
branży ogólnobudowlanej łącznie z opracowanym audytem energetycznym
oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana
należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego
przez Wykonawcę załącznika nr 3, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich
Zamawiających, potwierdzające, że usługa (o których mowa w pkt.5.2 lit
a została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
c)Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 osobą z uprawnieniami
budowlanymi do projektowania w zakresie wykonania projektu w
specjalności:
architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej i instalacyjno -
inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych , lub przedstawić
(dołączyć) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych
osób,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3 oraz na
podstawie dołączonych przez Wykonawcę wymaganych uprawnień. na zad.2
d)Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1
dokumentacji projektowej tj. opracowania projektu budowlano -
wykonawczego w branży ogólnobudowlanej oraz załączą dokumenty
potwierdzające, że usługa została wykonana należycie e)przedstawią
dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich Zamawiających,
potwierdzające, że usługa (o których mowa w pkt.5.2 lit d została
wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
f)Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 osobą z uprawnieniami
budowlanymi do projektowania w zakresie wykonania projektu w
specjalności:
architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej i instalacyjno -
inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych , lub przedstawić
(dołączyć) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych
osób,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3 oraz na
podstawie dołączonych przez Wykonawcę wymaganych uprawnień.
W przypadku złożenia oferty na całość tj. na część 1 i 2 Wykonawca musi
spełnić niezależnie warunki szczegółowe dla poszczególnych części,
natomiast w przypadku dysponowania osobami z uprawnieniami budowlanymi
do projektowania w zakresie wykonania projektu o którym mowa w rozdz.
Vpkt5.2 lit. c, f) wystarczy dysponować co najmniej 1 osobą z
uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie wykonania
projektu w specjalności: architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej
i instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, lub
przedstawić (dołączyć) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia tych osób, 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)
przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę
załącznika nr 2 o którym mowa w rozdz. VI pkt4..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których
mowa w rozdz. V Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.(W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia dokument powinien być złożony przez każdego
Wykonawcę). 2.Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia. W przypadku złożenia oferty na całość(tj. na zad.
1 i 2) do załącznika nr 3 należy dołączyć minimum 2 referencje od
poprzednich Zamawiających, potwierdzające, że usługi zostały wykonane
należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których
mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 lit. a, b i lit d,e. W przypadku złożenia
oferty częściowej na dane zadanie wykonawca musi spełnić jeden z
warunków określonych w SIWZ rozdz. pkt5.2 lit a, b lub lit d, e.
3.Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował
Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
jeżeli w wykazie(zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji)Wykonawca wskazał
osoby, którymi będzie dysponował wraz z dokumentami stwierdzającymi, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej
lub konstrukcyjno budowlanej i instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie
instalacji sanitarnych, wydanych przez organ samorządu zawodowego na
podstawie art. 12 a oraz art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo
budowlane (tj. DZ.U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późń. zm.) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4.Oświadczenie Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1
ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo
zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej
SIWZ.( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieniu
oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: Wypełniony formularz ofertowy wg
Załącznika nr 1 do SIWZ,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1
47- 411 Rudnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1
47-411 Rudnik
sekretariat Urzędu Gminy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE MOGĄ BYĆ WPROWADZONE DO PRZYSZŁEJ UMOWY,
JEŻELI BĘDZIE NIE DOTRZYMANY JEDEN Z NIŻEJ WYMIENIONYCH WARUNKÓW:
.Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie okresu
realizacji umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie, jeśli termin
wykonania opracowań projektowych może nie być dotrzymany z jednej z
następujących przyczyn:
a) siły wyższej
b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mających
wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy,
c) w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę na zad.1
dot. Termomodernizacji budynku gminnego w Gamowie wymagany termin
realizacji zamówienia ulegnie przesunięciu nie więcej niż 7 miesięcy
licząc od daty zawarcia umowy, chyba że zachodzą okoliczności o których
mowa w pkt1 lit a, b. Za termin zakończenia realizacji zadania uważa
się datę wydania decyzji o pozwoleniu na budowę,
Po otrzymaniu uzasadnienia Zamawiający sprawdzi w ciągu 7 dni jego
zgodność z warunkami Umowy i jeśli nie będzie miał zastrzeżeń to
zaakceptuje przedłużenie okresu realizacji umowy. Przedłużenie okresu
realizacji umowy zostanie potwierdzone aneksem do umowy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 pn. Termomodernizacja budynku gminnego w Gamowie wraz z zagospodarowaniem terenu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 pn. Termomodernizacja budynku gminnego w Gamowie wraz z
zagospodarowaniem terenu zawierać będzie:
a)inwentaryzację budowlaną budynku,
b)ocenę stanu technicznego więźby dachowej i stropów drewnianych, a w
razie konieczności jej wymianę w części lub w całości (blachodachówka),
c)audyt energetyczny,
d)docieplenie ścian zewnętrznych budynku,
e)wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wraz z
przymurowaniem węgarków ,
f)ocieplenie dachu,
g)modernizację instalacji c.o,
f)projekt kolorystyki elewacji, g)przedmiar robót,
h)szczegółowe specyfikacje techniczne,
i)kosztorys inwestorski, j)inne niezbędne opracowania konieczne do
uzyskania wymaganych przepisami prawa opinii, wszelkich uzgodnień
branżowych i pozwoleń o których mowa w ustawie z dnia z dnia 7 lipca
1994 r Prawo budowlane (t. j DZ.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z
późniejszymi zmianami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Rozbudowa budynku OSP Rudnik.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 2 pn. Rozbudowa budynku OSP Rudnik zawierać będzie:
a)projekt budowlany, b)projekt wykonawczy,
c)projekt zagospodarowania terenu,
d)projekt kolorystyki elewacji,
e)przedmiar robót,
f)szczegółowe specyfikacje techniczne,
g)kosztorys inwestorski,
h)inne niezbędne opracowania konieczne do uzyskania wymaganych
przepisami prawa opinii, wszelkich uzgodnień branżowych i pozwoleń o
których mowa w ustawie z dnia z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.
j DZ.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami).
Stan docelowy części projektowanej dla zadania 2. Garaż dla średniego
wozu gaśniczego o maksymalnych wymiarach wewnętrznych 8,0 x 12,0 m z
bramą wjazdową podnoszoną o świetle przejazdu 4,0 x 3,5 m. Projektowana
ściana pomiędzy garażem, a biurem usytuować na istniejących
fundamentach. Wyjazdem skierowanym na ul. Szkolną. Połączenie
projektowanego garażu z istniejącym poprzez wykonanie przebicia w
miejscu przygotowanym na drugą bramę wjazdową. Wysokość pomieszczenia
garażu 3,80 m, w części komunikacji pomiędzy garażami umożliwiające
wykonanie przejazdu przez istniejący garaż. W projektowanej ścianie na
przedłużeniu istniejącego garażu zaprojektować nadproże umożliwiające w
przyszłości wykonanie przebicia na drugi wjazd. Dach dwuspadowy o
nachyleniu połaci identycznych jak w części istniejącej - około 30°. W
razie konieczności dopuszcza się podniesienie dachu nad salą zebrań w
części OSP. Pokrycie z blachododachówki. Konstrukcja drewniana
krokwiowo jętkowa. Poddasze użytkowe nad garażem połączyć z salą zebrań
OSP. W części nowoprojektowanej zaprojektować wieżę do suszenia węży.
Wysokość podnoszenia wieszaka 11,0 m. Droga dojazdowa o nawierzchni z
kostki brukowej.
Pomieszczenie magazynowe i biurowe pomiędzy istniejącą częścią budynku
GCI, a projektowanym garażem z wejściem: do magazynu bezpośrednio z
kuchni, do pozostałej części z sali głównej w miejscu pierwszego okna
licząc od pomieszczenia kuchennego. Nad tymi pomieszczeniami
zaprojektować poddasze użytkowe.
Orientacyjne wymiary pomieszczeń: magazyn 4,0 x 2,70 m, pomieszczenie
biurowe w pozostałej części. Nad całością dach dwuspadowy o wysokości
kalenicy jak nad częścią garażową istniejącej remizy.
Graficzne przedstawienie koncepcji części parteru powyższego zapisu
przedstawia załącznik nr 1A.
Stan istniejący:
Budynek zlokalizowany będzie na działce nr 437/1 am. 3 obręb Rudnik.
ul. Mickiewicza W miejscu planowanej części garażowej istnieją ściany
fundamentowe do wykorzystania do wzniesienia projektowanego garażu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.