Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.341-13/08 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ( projektu
budowlano - wykonawczego)dot. opracowania projektu budowy chodnika z
odwodnieniem oraz przebudowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421
w miejscowości Sławików,łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub
uzyskaniem prawomocnego zgłoszenia przez właściwy organ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji
projektowej ( projektu budowlano - wykonawczego) dot. opracowania
projektu budowy chodnika z odwodnieniem oraz przebudowy chodnika w
ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 w miejscowości Sławików,łącznie z
uzyskaniem pozwolenia na budowę lub uzyskaniem prawomocnego zgłoszenia
wydanego przez właściwy organ.
Opis przedmiotu zamówienia dotyczy:
-budowy chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421
(ul.Słowackiego ) w Sławikowie na dwóch odcinkach o łącznej długości
1115 mb,tj.od posesji nr 1 do okolic skrzyżowania z ul. Dębową oraz od
skrzyżowania z ul. Parkową do posesji nr 69, - przebudowy chodnika w
ciągu drogi wojewódzkiej n 421 ( ul.Słowackiego w Sławikowie na odcinku
o długości 185 mb tj. od okolic skrzyżowania z ul. Dębową do
skrzyżowania z ul. Parkowa po stronie zachodniej, - budowy i przebudowy
kanalizacji deszczowej na całym odcinku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający
niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1i 2, spełniający wymogi art.
22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe
zawarte w SIWZ 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności. 5.2.Posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia; w szczególności: a)Udokumentują wykonanie w
okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, co najmniej 1 dokumentacji projektowej, (tj. projektu
budowlano - wykonawczego) dot. opracowania projektu budowy lub
przebudowy chodnika o długości co najmniej 500mb oraz załączą dokumenty
potwierdzające, że usługa została wykonana należycie Ocena spełnienia
warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr
3, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich
Zamawiających,potwierdzające, że usługa (o których mowa w pkt.5.2 lit a
została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
c)Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej 1 osobą z uprawnieniami
budowlanymi do projektowania w zakresie drogowym, lub przedstawić
(dołączyć) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych
osób,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez
Wykonawcę uprawnień o którym mowa w rozdz. VI pkt3.
5.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)
przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę
załącznika nr 2 o którym mowa w rozdz. VI pkt4 Zamawiający dokona oceny
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów
załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie
spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały
załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V z
zastrzeżeniem art.26 ust.3pzp. W przypadku wykonawców składających
ofertę wspólną dokumenty i oświadczenia opisane rozdz. VI pkt.1i 4 musi
spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast
pozostałe dokumenty zawarte w rozdz. VI pkt2 i 3 będą oceniane
wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których
mowa w rozdz. V Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
(W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia dokument powinien być złożony przez każdego Wykonawcę).
2.Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
tj. co najmniej 1 dokumentacji projektowej (tj. projektu budowlano -
wykonawczego) dot. opracowania projektu budowy lub przebudowy chodnika
o długości co najmniej 500mb), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że
usługa została wykonana należycie. Do załącznika nr 3 należy dołączyć
minimum 1 referencję od poprzednich Zamawiających, potwierdzającą, że
usługa została wykonana należycie i spełnia warunki wymagane przez
Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 lit. a i b.
3.Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował
Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
jeżeli w wykazie(zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji)Wykonawca wskazał
osoby, którymi będzie dysponował wraz z dokumentami stwierdzającymi, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie drogowym, wydanych
przez organ samorządu zawodowego na podstawie art. 12 a oraz art.14
ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. DZ.U. z 2006, Nr 156
poz. 1118 z późń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu
wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg
wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieniu
oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 5.Wypełniony formularz ofertowy wg
Załącznika nr 1 do SIWZ, 6. Wycena opracowania wg załącznika nr 1A do
SIWZ,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1,47 -411 Rudnik, lub odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ,ul.Kozielska 1, sekretariat Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.