Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-12/2008
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg
gminnych na obszarze Gminy Rudnik w okresie zimowym 2008/2009 w
zakresie odśnieżania i likwidacji śliskości wg załączonego
szczegółowego wykazu dróg objętym zamówieniem stanowiącym załącznik nr
1 i 2 do umowy Szczegółowy zakres usługi obejmuje: -Odśnieżanie - całej
szerokości jezdni (także zasp nawianych z pól), skrzyżowań, rozjazdów i
wysepek przystankowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. Przy
odśnieżaniu skrzyżowań, należy zwrócić uwagę na usunięcie śniegu z
całego skrzyżowania (środka również) - Likwidację śliskości - poprzez
posypywanie dróg solą granulowaną, miejsc wskazanych przez
Zamawiającego stanowiących załącznik nr 2 do umowy. Towar zakupi
Zamawiający i dostarczy Wykonawcom na miejsce przez nich wskazane. Do
obowiązków Wykonawcy należeć będzie odpowiednie przechowywanie
materiału, zapobiegające jego zawilgocenie i zamarzaniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art.22
ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki
dodatkowe zawarte w SIWZ.
WARUNKI STAWIANE WYKONAWCOM 5.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawynakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień;
5.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
a)Wykonawca winien dysponować co najmniej 3 zestawami sprzętowymi
przystosowanymi do odśnieżania i likwidacji śliskości w przypadku
złożenia oferty na całość tj. na 3 zadania( części). W przypadku
złożenia ofert częściowych proporcjonalnie do złożonych przez Wykonawcę
części.
Zamawiający przez pojęcie 1 zestaw sprzętowy uważać będzie co najmniej
sprzęt składający się z: -Jednego ciągnika o mocy minimum 60 KM z
pługiem odśnieżnym i jednej piaskarki przystosowanej do sypania dróg,
lub -Dwóch ciągników w tym jeden z piaskarką a drugi z pługiem lub
-Pojazd samochodowy typu UNIMOG wyposażony w pług i piaskarkę.
5.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)
przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę
załącznika nr 2 o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których
mowa w rozdz. V Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24
ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ).
3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,
którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (potencjał sprzętowy)
wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Wykaz musi
zawierać dane na temat sprzętu i spełniać warunki o których mowa w
rozdz. V pkt.5.2 lita.
4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do
wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym
mowa w pkt.3, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie
dysponował. Z zobowiązania winno wynikać, iż Wykonawca będzie
dysponował odpowiednimi zasobami przy wykonywaniu zamówienia.
(Wykonawca będzie mógł złożyć kopię pisemnego zobowiązania podmiotu
trzeciego potwierdzoną za zgodność z oryginałem o którym mowa § 4 ust.1
rozp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od
Wykonawcy. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć 5.Wypełniony formularz
ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1
47 -411 Rudnik
Parter pokój nr 5-6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik
ul.Kozielska 1
47-411 Rudnik sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 część 1- AKCJA ZIMA 2008/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1. CZĘŚĆ 1 dotyczy miejscowości: Brzeźnica + droga Brzozówka,
Łubowice, Ligota Książęca, Grzegorzowice, Sławików, Lasaki w zakresie
odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Brzeźnica,
Grzegorzowice, Łubowice w zakresie likwidacji śliskości poprzez
posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 część 2 - AKCJA ZIMA 2008/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 2. CZĘŚĆ 2 dotyczy miejscowości: Rudnik, Strzybnik, Czerwięcice
w zakresie odśnieżania wg załącznika nr 1 do umowy, oraz w zakresie
likwidacji śliskości poprzez posypywanie newralgicznych punktów wg
załącznika nr 2 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 część 3 AKCJA ZIMA 2008/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 3 CZĘŚĆ 3 dotyczy miejscowości: Modzurów, Doledzin, Gamów,
Sławienko, Ponięcice, Szonowice, Strzybniczek w zakresie odśnieżania wg
załącznika nr 1 do umowy, oraz w miejscowości Gamów,
Szonowice,Ponięcice w zakresie likwidacji śli-skości poprzez
posypywanie newralgicznych punktów wg załącznika nr 2 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.