Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-11/08
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ( projektu budowlano - wykonawczego ) dot. opracowania projektu budowy chodnika z odwodnieniem oraz przebudowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 w miejscowości Sławików..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (projektu budowlano- wykonawczego) dot.opracowania projektu budowy chodnika z odwodnieniem oraz przebudowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 w miejscowości Sławików łącznie z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę .
Opis przedmiotu zamówienia dotyczy:
-budowy chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 ( ul. Słowackiego) w Sławikowie na dwóch odcinkach o łącznej długości 1115 mb, tj. od posesji nr 1 do okolic skrzyżowania z ul. Dębową oraz od skrzyżowania z ul. Parkową do posesji nr 69,
-przebudowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 (ul. Słowackiego) w Sławikowie na odcinku o długości 185 mb, tj. od okolic skrzyżowania z ul. Dębową do skrzyżowania z ul. Parkową - po stronie zachodniej,
-przebudowy istniejącej zatoki autobusowej zlokalizowanej na odcinku jw.
-budowy i przebudowy kanalizacji deszczowej na całym odcinku,
-zabezpieczenia oraz ewentualnej przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ. i założenia kosztorysowe - celem wykonania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
a)Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 dokumentacji projektowej,
(tj. projektu budowlano - wykonawczego) dot. opracowania projektu budowy lub przebudowy chodnika o długości co najmniej 500mb oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich Zamawiających, potwierdzające, że usługa (o których mowa w pkt.5.2 lit a została wykonana należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2.
5.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a)Dysponują co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania
w zakresie drogowym,
b) Dołączą zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego dla ww. osoby potwierdzające ich przynależność do izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert .
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3
5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2, o którym mowa w rozdz. VI pkt4.
5.5Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2, o którym mowa w rozdz. VI pkt.4
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz. V Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 1 dokumentacji projektowej (tj. projektu budowlano - wykonawczego) dot. opracowania projektu budowy lub przebudowy chodnika o długości co najmniej 500mb), z podaniem jej wartości przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. Do załącznika należy dołączyć minimum 1 referencję od poprzednich Zamawiających, potwierdzającą, że usługa została wykonana należycie i spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 lit. a i b.
3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie drogowym, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art. 12 a oraz art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. DZ.U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późń. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć aktualny dokument z właściwej izby samorządu zawodowego.
4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gmin Rudnik ul. Kozielska 1,
47-411 Rudnik
lub odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 5..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik
47-411 Rudnik
ul.Kozielska 1
sekretariat Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).