Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax. 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-10/08
Modernizacja odcinka drogi przy budynku gminnym ul.Gawliny 2 w Rudniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP. 341-10/08
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi przy budynku
gminnym ul.Gawliny 2 w Rudniku.
Zakres obejmuje:
- wykonanie nowej nawierzchni z betonowej, wibrowanej kostki brukowej o
gr. 8cm na odcinku o długości 130 mb przy szer. pasa jezdni 4,0 m.,
-zabudowanie betonowych ścieków korytkowych 60 x 50 x 15 cm (115 mb) z
odprowadzeniem poprzez studzienki ( 6 szt.) z wpustami ulicznymi,
-wykonanie rurociągu PCV Ø 200 mm ( 75 mb), -przebudowę istniejącej
studni rewizyjnej Ø 1000 mm,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień; warunek 1
a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych,
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
warunek 2
a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie o zakresie
rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia szczegółowe
wykonali co najmniej 2 roboty o porównywalnym zakresie rzeczowym tj.
wykonanie chodnika z kostki brukowej o powierzchni min 500m2 każda.
Warunek 3
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich
zamawiających, potwierdzające, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit
a zostały wykonane należycie.
szczegółowe: wykonawcy dołączą co najmniej 2 referencje dotyczące
wykonania chodnika z kostki brukowej o powierzchni min. 500m2 każda.
5.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek 4
a)dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz dołączą
aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów
Budownictwa. 5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek 5
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 5.5Nie
podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24
ustawy.
Warunek 6
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 1,
Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
(Jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument
dotyczący każdego z członków konsorcjum).
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 2 i 3, Wykonawca ma
dostarczyć:
2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do
niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 4 należy dołączyć minimum 2
referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzającej, że roboty
zostały wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez
Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 4, Wykonawca ma dostarczyć:
3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika
należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby,
która będzie kierowała robotami w specjalności drogowej oraz dołączą do
oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do
odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia
spełnienia warunku nr 5 i 6, Wykonawca ma dostarczyć:
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy
Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
niniejszej SIWZ)
W przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków
konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1, 47 -411 Rudnik w pokoju nr 5..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu
konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.