Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341- 6/08 Modernizacja dróg dojazdowych na terenie Gminy Rudnik..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dróg dojazdowych na terenie Gminy Rudnik o długości 3.878 mb wraz z robotami melioracyjnymi o dł. 300mb, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 5.150.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIe dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
warunek1
a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych,
5.2 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek 2
a)dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i dołączą aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek 3
b)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
5.4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
Warunek 4
c)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 1, Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 2, Wykonawca ma dostarczyć:
2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności drogowej oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 3 i 4 Wykonawca ma dostarczyć:
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47- 411 Rudnik
w pokoju nr 5..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi dojazdowej do leśniczówki w Ponięcicach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do leśniczówki w Ponięcicach
o długości 245 mb i szer. pasa jezdni 3,00 m polegającym na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o pow. 780m2, warstwa wiążąca 4cm, warstwa ścieralna 3 cm wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Sławików - Lasaki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Sławików - Lasaki o długości 1770 mb i szer. pasa jezdni 2,80m polegającym na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o pow.4968m2, grubość 7 cm, wraz z robotami towarzyszącymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja ul. Kozielskiej w Brzeźnicy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ul. Kozielskiej w Brzeźnicy (Kurek, Jasny) o długości 328 mb i szer. pasa jezdni 3,0 mb polegającym na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o pow. 1017,4 m2(łącznie z wjazdami do posesji), warstwa wiążąca 4cm,warstwa ścieralna 3 cm wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Szonowicach ul. Wygon..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Szonowicach ul. Wygon o długości 790mb.Droga została podzielona na 3 odcinki:
Odcinek A dł. 370 mb, od ul. Konopnickiej
Odcinek B dł. 300mb, odcinek ul. Wygon
Odcinek C dł. 120 mb, w rej. restauracji Dworek
ETAP I odcinek A dł. 370 mb i B dł. 180 mb ( 550mb) i szer. pasa jezdni 2,80 - 3,00 m polegającym na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o pow. 1650 2 wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi.
ETAP II odcinek B dł.120mb i C 120 mb (240) i szer. pasa jezdni 2,80 i 4,0 m polegającym na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o pow. 816m2 wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odbudowa drogi Czerwięcice - Ligota Ks. wraz z robotami melioracyjnymi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi Czerwięcice - Ligota Ks. wraz z robotami melioracyjnymi o długości 410 mb i szer. pasa jezdni 3,4 m polegającym na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o pow. 1402 m2 ,warstwa wiążąca 4 cm i ścieralna 3 cm wraz z robotami melioracyjnymi o pow. 300mb oraz pozostałymi robotami towarzyszącymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.