Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-5/08 Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej DW 421 ul.Powstańców Śląskich w Grzegorzowicach dot. budowy chodnika prawostronnego od przedszkola do sklepu (posesja nr 36 ) w miejscowości Grzegorzowice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika prawostronnego od przedszkola do sklepu (posesja nr 36) w miejscowości Grzegorzowice o długości 0,183 km i powierzchni 225 m2,szerokość 1,25 z kostki brukowej betonowej.
Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 5.150.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
warunek 1
a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych,
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
warunek 2
a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia szczegółowe
wykonali co najmniej 2 roboty o porównywalnym zakresie rzeczowym tj. wykonanie chodnika z kostki brukowej o powierzchni min 150m2 każda.
Warunek 3
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie.
szczegółowe:
wykonawcy dołączą co najmniej 2 referencje dotyczące wykonania chodnika o powierzchni min. 150m2 każda.
5.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek 4
a)dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz dołączą aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek 5
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
5.5Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
Warunek 6
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 1, Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(Jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum).
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 2 i 3, Wykonawca ma dostarczyć:
2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 4 należy dołączyć minimum 2 referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzającej, że roboty zostały wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 4, Wykonawca ma dostarczyć:
3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności drogowej oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 5 i 6, Wykonawca ma dostarczyć:
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)
W przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1 w pokoju nr 5..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1, 47- 411 Rudnik .Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIe dotyczy