Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP. 341-3/08 Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. Przystosowanie punktu lekarskiego w Szonowicach ul. Słowackiego 7,łącznie z termomodernizacją obiektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej pn. Przystosowanie punktu lekarskiego w Szonowicach ul. Słowackiego 7, zgodnie z obowiązującymi wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 listopada 2006rw sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006r Nr 213 poz.1568 z późniejszymi zmianami), łącznie z termomodernizacją obiektu..
Zakres opracowania kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje wykonanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej w dwóch niezależnych etapach. Zamawiający wymaga aby I i II etap był ze sobą kompatybilny.
ETAP 1 dot. opracowania: Projektu termomodernizacji punktu lekarskiego w Szonowicach ul. Słowackiego7.
ETAP 2 dot. opracowania Projektu dostosowawczego wnętrza obiektu dla potrzeb punktu lekarskiego w Szonowicach świadczącego usługi Zakładu Opieki Podstawowej.
Wartość zamówienia przekracza 14.000 euro i nie przekracza 206.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
a)Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej, w branży - ogólnobudowlanej łącznie z audytem energetycznym.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min.1 od poprzednich Zamawiających, potwierdzające, że usługi (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt2
5.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby pracujące przy realizacji przedmiotu zamówienia powinny posiadać odpowiednie uprawnienia w zakresie wykonania projektu w specjalności:
architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej
i instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych.
b) Dołączą zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego dla ww. osób potwierdzające ich przynależność do izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert .
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 4 o którym mowa w rozdz. VI pkt.3
5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2, o którym mowa w rozdz. VI pkt4.
5.5Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2, o którym mowa w rozdz. VI pkt.4
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz. V Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. opracowania co najmniej 1 dokumentacji projektowej w branży ogólnobudowlanej łącznie z audytem energetycznym) z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć minimum 1 referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt.5.2 lit. a i b.
3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w specjalności: architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć aktualny dokument z właściwej izby samorządu zawodowego.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)
Oprócz ww. dokumentów należy złożyć
5.Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47-411 Rudnik, lub odebrać osobiście
w siedzibie Urzędu Gminy Rudnik pokój 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, sekretariat Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).