Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.341-1/2008
Wykonanie robót budowlanych pod nazwą dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego dla potzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnegow Rudniku ul.Kozielska 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą dostawa i montaż1 szt dźwigu osobowego o napędzie śrubowym dla potrzeb SP ZLA w Rudniku ul.Kozielska 2, spełniającego wymagania dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.21.61.34-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
warunek 1
a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie - objętym zamówieniem.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu o których mowa w rozdz. VI pkt1
5.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
warunek 2
a)wykonali zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. instalowanie dźwigów osobowych. W powyższym wykazie należy wymienić dźwigi nowe. Wykonawca zobowiązany jest wykazać co najmniej 2 wykonane (nowe) dźwigi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 4, o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
Warunek 3
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonych przez Wykonawcę referencji o którym mowa w rozdz. VI pkt.2
5.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek 4
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
5.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
Warunek 5
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku nr 4 i 5 nastąpi na podstawie dołączonego przez Wykonawcę załącznika nr 2, o którym mowa w rozdz. VI. Pkt3.
Warunek 6 Dostarczone urządzenia mają być zgodne z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego spełniające wymagania dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku nr 6nastąpi na podstawie dołączonego przez Wykonawcę załącznika nr 5 , o którym mowa w rozdz. VI pkt.4.
Warunek 7 Warunki gwarancji, serwis gwarancyjny, konserwacja.
a)wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie wbudowane materiały budowlane (objęte gwarancją) i wykonane roboty budowlane,
b)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wbudowane materiały.
c)wykonawca w ramach gwarancji zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego serwisu i prowadzenie konserwacji w okresie gwarancyjnym.
d)okres rękojmi na przedmiot umowy równy jest okresowi udzielonej gwarancji.
przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 6do SIWZ
Ocena spełnienia warunku nr 7 nastąpi na podstawie dołączonego przez Wykonawcę załącznika nr 6 , o którym mowa w rozdz. VI . pkt.5
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 1, Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 2 i 3, Wykonawca ma dostarczyć:
2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 4 należy dołączyć minimum 2 referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzającej, że roboty zostały wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 4 i 5, Wykonawca ma dostarczyć:
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)
W celu potwierdzenia spełnienia warunku 6, Wykonawca ma dołączyć:
4.Oświadczenie dotyczące zgodności oferty zgodne z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego
wg Załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ.
5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku 7, Wykonawca ma dołączyć:
Oświadczenie wykonawcy dotyczące warunków gwarancji. Serwisu, konserwacji wg. Załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1,47- 411 Rudnik, lub odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rudnik ul.Kozielska 1 , pokój nr 5..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska1, 47-411 Rudnik .
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).