Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej DW 421, ulica Powstańców Śląskich w Grzegorzowicach o długości 0,871 km.
NR.ZP.341- 9/2007..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej DW 421 ulica Powstańców Śląskich w Grzegorzowicach o długości 0,871 km.
w tym:
Zadanie 1 dotyczy budowy chodnika lewostronnego, od skrzyżowania z ul. Młyńską do szkoły podstawowej w miejscowości Grzegorzowice o długości 0,688 km i powierzchni 1468 m2 ,szerokości 2,0m z kostki brukowej betonowej.
W ramach planowanego zadania nr 1 przewiduje się następujące prace:
-Odtworzenie trasy 0,688 km,
-Rozbiórka elementów drogowych 26,9 m3,
-Wykopy wykonywane ręcznie 296,5 m3,
-Wykopy wykonywane mechanicznie 243 m3,
-Plantowanie skarp wykopów 465,7 m2,
-Formowanie i zagęszczenie nasypów 97,1 m3,
-Plantowanie skarp nasypów 557,2 m2,
-Montaż przykanalików wraz z wykopami i zasypką 19 m,
-Montaż studzienek ściekowych wraz z wykopami i zasypką 10 szt,
-Montaż studni rewizyjnych fi 1200 mm wraz z wykopami i zasypką 5 szt,
-Regulacja pionowa studzienek ściekowych i rewizyjnych 9 szt,
-Wypełnienie szczeliny między krawężnikiem a jezdnią 715,8 m,
-Nawierzchnia z betonu asfaltowego grubość 4 cm. 263,9 m2,
-Humusowanie skarp 641,9 m2,
-Umocnienie skarp z płytami ażurowymi 381 m2,
-Ułożenie ścieków korytkowych 57 m
-Oznakowanie pionowe 4 szt
-Krawężniki betonowe 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 749,2 m,
-Chodnik z kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 1302,2m2,
-Chodnik na wjazdach z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 166,0,
-Obrzeża betonowe 8 x 30 cm - 616,0 m,
-Wjazdy i wyjazdy z bram ( dostosowanie pozostałej poza chodnikiem części istniejących wjazdów do niwelety chodnika i bram) - 40,1 m2,
-Poręcze ochronne - 80 m.
Zadanie nr 2, dotyczy budowy chodnika prawostronnego, od przedszkola do sklepu (posesja nr 36), w miejscowości Grzegorzowice o długości 0,183 km i powierzchni 225m2, szerokości 1,25 m z kostki brukowej betonowej.
W ramach planowanego zadania nr 2, przewiduje się następujące prace:
-Odtworzenie trasy 0,138 km,
-Rozbiórka elementów drogowych 9,8 m3,
-Wykopy wykonywane ręcznie 70,3 m3,
-Wykopy wykonywane mechanicznie 61,1 m3,
-Plantowanie skarp wykopów 105,0 m2,
-Formowanie i zagęszczenie nasypów 9,2 m3,
-Plantowanie skarp nasypów 130,1 m2,
-Montaż przykanalików wraz z wykopami i zasypką 12 m,
-Montaż studzienek ściekowych wraz z wykopami i zasypką 2 szt.,
-Koryto wraz z podbudową z kruszywa łamanego 9,2m2
-Wypełnienie szczeliny między krawężnikiem a jezdnią 212,4 m,
-Nawierzchnia z betonu asfaltowego grubość 4 cm. -77,9 m2,
-Humusowanie skarp 235,1 m2,
-Ułożenie ścieków korytkowych 97 m
-Oznakowanie pionowe 2 szt.
-Krawężniki betonowe 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 221,0 m,
-Chodnik z kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 187,5m2,
-Chodnik na wjazdach z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 37,5m2
-Obrzeża betonowe 8 x 30 cm - 153,0 m,
-Wjazdy i wyjazdy z bram ( dostosowanie pozostałej poza chodnikiem części istniejących wjazdów do niwelety chodnika i bram) - 4,9 m2,
-Mur oporowy z betonu wraz z robotami ziemnymi - 39,3 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.13.00-8, 45.23.32.53-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
warunek 1
a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych,
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
warunek 2
a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe
dla zadania 1 - wykonali co najmniej 2 roboty o porównywalnym zakresie rzeczowym tj. wykonanie chodnika z kostki brukowej o powierzchni min 1000 m2 każda.
dla zadania 2 - wykonali co najmniej 2 roboty o porównywalnym zakresie rzeczowym tj. wykonanie chodnika z kostki brukowej o powierzchni min 150m2 każda.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na całość tj. zad 1 i zad 2 musi spełnić warunki szczegółowe tylko dla zad 1 tj. dołączyć co najmniej 2 referencje o wykonaniu chodnika z kostki brukowej o pow. min. 1000 m2 każda.
Warunek 3
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 2 od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie.
Szczegółowe:
dla zad 1- wykonawcy dołączą co najmniej 2 referencje dotyczące wykonania chodnika o powierzchni min.1000m 2 każda.
dla zad.2 -wykonawcy dołączą co najmniej 2 referencje dotyczące wykonania chodnika o powierzchni min. 150m2 każda.
Na całość (tj. zad I i zad. II) wykonawcy dołączą co najmniej 2 referencje dot. wykonania chodnika o pow. min. 1000m2 każda.
5.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek 4
a)dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli dróg oraz dołączą aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek 5
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
5.5Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
Warunek 6
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
W przypadku złożenia oferty wspólnej przez 2 lub więcej wykonawców ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie oceniana wspólnie.
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 1, Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(Jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum).
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 2 i 3, Wykonawca ma dostarczyć:
2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 4 należy dołączyć minimum 2 referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzającej, że roboty zostały wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 4, Wykonawca ma dostarczyć:
3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 5 i 6, Wykonawca ma dostarczyć:
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)
W przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47-411 Rudnik lub odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rudnik przy ul. Kozielskiej 1, w pokoju nr 5..
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47-411 Rudnik.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rudnik..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków Budżetu Województwa Śląskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 dotyczy budowy chodnika lewostronnego, od skrzyżowania z ul. Młyńską do szkoły podstawowej w miejscowości Grzegorzowice, o długości 0,688 km i powierzchni 1468 m2 ,szerokości 2,0m z kostki brukowej betonowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Odtworzenie trasy 0,688 km,
-Rozbiórka elementów drogowych 26,9 m3,
-Wykopy wykonywane ręcznie 296,5 m3,
-Wykopy wykonywane mechanicznie 243 m3,
-Plantowanie skarp wykopów 465,7 m2,
-Formowanie i zagęszczenie nasypów 97,1 m3,
-Plantowanie skarp nasypów 557,2 m2,
-Montaż przykanalików wraz z wykopami i zasypką 19 m,
-Montaż studzienek ściekowych wraz z wykopami i zasypką 10 szt,
-Montaż studni rewizyjnych fi 1200 mm wraz z wykopami i zasypką 5 szt,
-Regulacja pionowa studzienek ściekowych i rewizyjnych 9 szt,
-Wypełnienie szczeliny między krawężnikiem a jezdnią 715,8 m,
-Nawierzchnia z betonu asfaltowego grubość 4 cm. 263,9 m2,
-Humusowanie skarp 641,9 m2,
-Umocnienie skarp z płytami ażurowymi 381 m2,
-Ułożenie ścieków korytkowych 57 m
-Oznakowanie pionowe 4 szt
-Krawężniki betonowe 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 749,2 m,
-Chodnik z kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 1302,2m2,
-Chodnik na wjazdach z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 166,0,
-Obrzeża betonowe 8 x 30 cm - 616,0 m,
-Wjazdy i wyjazdy z bram ( dostosowanie pozostałej poza chodnikiem części istniejących wjazdów do niwelety chodnika i bram) - 40,1 m2,
-Poręcze ochronne - 80 m..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2, dotyczy budowy chodnika prawostronnego, od przedszkola do sklepu (posesja nr 36), w miejscowości Grzegorzowice o długości 0,183 km i powierzchni 225m2, szerokości 1,25 m z kostki brukowej betonowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Odtworzenie trasy 0,138 km,
-Rozbiórka elementów drogowych 9,8 m3,
-Wykopy wykonywane ręcznie 70,3 m3,
-Wykopy wykonywane mechanicznie 61,1 m3,
-Plantowanie skarp wykopów 105,0 m2,
-Formowanie i zagęszczenie nasypów 9,2 m3,
-Plantowanie skarp nasypów 130,1 m2,
-Montaż przykanalików wraz z wykopami i zasypką 12 m,
-Montaż studzienek ściekowych wraz z wykopami i zasypką 2 szt.,
-Koryto wraz z podbudową z kruszywa łamanego 9,2m2
-Wypełnienie szczeliny między krawężnikiem a jezdnią 212,4 m,
-Nawierzchnia z betonu asfaltowego grubość 4 cm. -77,9 m2,
-Humusowanie skarp 235,1 m2,
-Ułożenie ścieków korytkowych 97 m
-Oznakowanie pionowe 2 szt.
-Krawężniki betonowe 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 221,0 m,
-Chodnik z kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 187,5m2,
-Chodnik na wjazdach z kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 37,5m2
-Obrzeża betonowe 8 x 30 cm - 153,0 m,
-Wjazdy i wyjazdy z bram ( dostosowanie pozostałej poza chodnikiem części istniejących wjazdów do niwelety chodnika i bram) - 4,9 m2,
-Mur oporowy z betonu wraz z robotami ziemnymi - 39,3 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.