Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudnik, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, fax 032 4106418 wew. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości
Lasaki - Sławików na odcinku o długości 1 km i szerokości pasa jezdni 3,00m.
Nr ZP. 341- 8/2007..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach planowanego zadania przewiduje się następujacy zakres prac:
a)roboty pomiarowe - 1km,
b)wykaszanie chwastów,
c)korytowanie ręczne na poszerzeniach drogi - 400 m2,
d)czyszczenie istniejącej podbudowy - ścięcie zadarnienia i naniesionej ziemi - 780 m2
e)załadowanie i wywóz ziemi na odległość 3 km - 158m3
f)wykonanie warstwy dolnej z tłucznia kamiennego na poszerzeniach o gr.20cm - 400 m2
g)wykonanie warstwy górnej nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 15 cm - 3000 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
warunek 1
a)prowadzą działalności gospodarczą w zakresie robót budowlanych,
5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Warunek 2
a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w branży drogowej w zakresie wykonania drogi z nawierzchni tłuczniowej o powierzchni co najmniej 2000m2.
Warunek 3
b)przedstawią dokumenty (referencje) w ilości min. 1 od poprzednich zamawiających, potwierdzających, że roboty (o których mowa w pkt.5.2 lit a zostały wykonane należycie.
5.3 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek 4
a)dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli dróg oraz dołączą aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek 5
a) przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
5.5Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy.
Warunek 6
a)przedłożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów załączonych do oferty poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty wymagane w rozdz. VI zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania z rozdz. V. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 1, Wykonawca ma dostarczyć:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 2 i 3, Wykonawca ma dostarczyć:
2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 4 należy dołączyć minimum 1 referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzającej, że roboty zostały wykonane należycie i spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w SIWZ rozdz. V pkt. 5.2 lit. a i b.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 4, Wykonawca ma dostarczyć:
3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz dołączą do oferty dokument potwierdzający jej aktualną przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku nr 5 i 6, Wykonawca ma dostarczyć:
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust .1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47-411 Rudnik..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1, 47-411 Rudnik.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.